Αρχική > θέματα > Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι #1

Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι #1

08/12/2010

Γαμήθηκε ο Δήμαρχος σκουπίδια δεν μαζώνει, ♫Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι.♫

Με γάτες 10 θα σε βρουν, γριά φτωχή και μόνη. Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

καπότα βάλτε παίδες, το AIDS μην ζυγώνει: Μπάτσοι-Γουρούνια-Δολοφόνοι

“η γκομενα υποκρινεται και κανει πως τελειωνει, μπατσοι γουρουνια δολοφονοι!”

δυο δυο θα παιρνω τα τεκνα,εχω πολλη ορμονη, μπατσοι γουρουνια δολοφονοι-

απειραχτη δεν ήσουνα, κάτασπρο το σεντόνι. μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

ανάδρομος ειν΄ο ερμής, κι ο πόθος με λιγώνει. Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Γδυθηκες και ξεχασες το ασπρο το σοσονι, μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

Τσίχλα, τακουνι και βυζι, το τρίο που σκοτώνει, μπατσοι γουρουνια δολοφόνοι

γαμο εσυ μου εταξες με ψευτικο κοτρόνι, μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

ο σερβερ πετσικαρισε κι ο γιωργος δεν τελειωνει. μπατσοι γουρουνια δολοφονοι.

Εφυγα παιδες παω 1η μερα στη σχολη για φετος. Ασφαλεια δικτυων μαθημα που πορωνει. μπατσοι γουρουνια δολοφονοι.

Το Αndroid κάνει συνέχεια sync τη μπαταρία σκοτώνει, ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.

Μου χάλασε το PSP, θα κάψουμε τη Sony, μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι.

κι ενα επιστημονικο: στο CERN επιταχυνουνε ενα μικρο μποζονι, μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

Έχει μελάνι ο HP, αλλά δεν εκτυπώνει, Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Την ώρα που εχει το νησί το twitter ερημώνει, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Σκέφτεσαι το κορίτσι σου ή φταιει το πεπόνι? Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι

Με την Μανωλίδου, ο ΜΑΤατζης καυλώνει! Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι!!

Πόνεσαν τα μάτια μου, το ταιμλάιν χώνει, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Κάνε με κι άλλο retweet, το Εγώ μου να φουσκώνει. Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

τα δώρα γάμου φέρε μου, την κάμερα τη Sony. Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Τις δύσκολες στιγμές, η πείνα μας ενώνει. Μάσα, γουρούνια, ριγκατόνι

του υπολοχαγού μου το πουλί με Τούρκους μεγαλώνει,μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι.

Το ΔΝΤ τσατίστηκε κ αβέρτα φυστικώνει. Μπάτσοι – Γουρούνια – Δολοφόνοι.

Μεγάλωσε ο Κορκολής και δυσκολα κ……, Μπατσοι -γουρουνια δολοφόνοι.

Καλημέρα χωριανοί. παρότι είναι δεκέμβριος ο ηλιος με στραβώνει. μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι.

Όταν υπάρχει τσίπουρο, τίποτα δε μ’ αγχώνει – ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

Κόλλησε το twitter μου και δεν ανανεώνει – Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Μου κόλλησε το Word, πάγωσε η οθόνη – Γαμώ τον Γκέιτς μου γαμώ – Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι.

Tο next top model αρχισε,παντα θα με πορωνει,μπατσοι γουρουνια δολοφονοι.#ntm.

Πιπίνια φιστικώνει, ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι – Μπάτσοι – Γουρούνια – Δολοφόνοι.

RT @Snolly: μπατσοι γουρουνια δολοφονοι; RT @cpil: @Snolly η μπύρα φουσκώνει :P
Χτύπαγα κάτω απ’το Big Ben τα ΜΑΤ με το καδρόνι, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι. :PP #demo2010

την κοκα της την ρουφηξε η τζουλια και πιπωνει, μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

Το μπατσοελικόπτερο τα αρχίδια μας φουσκώνει – ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.

Ενα μπουκαλι τζονι, τη μοναξια σκοτωνει μπατσοι, γουρουνια, δολοφονοι

Δε βρίσκουμε περίπτερο να πιούμε ένα μπυρόνι, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι.

#thistweetwillselfdestructin5seconds Ειδήσεις βλέπω, σκέφτομαι, την Σία να πιπώνει, μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι! #oneidos

Και του μαλακοπίτουρα τ’αυτί του δεν ιδρώνει, μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι

Δε βρίσκω τον υδραυλικό, βούλωσε το σιφόνι, Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι

Το κοριτσάκι στο “Νησί” γρήγορα μεγαλώνει, μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι.

Γαμώ το κέρατό μου, μου έλειψε το χιόνι, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι.

Η ταρτα που μου έφερες, μάνα μου με λιγωνει, μπατσοι, γουρουνια, δολοφόνοι http://twitpic.com/3djmv2

κολοκύθα έφαγα κ ήταν σαν καδρόνι, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Για τους σινεφιλ “Ο μόνος μπάτσος που άξιζε, ήταν ο Μαχόνι, ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ”

Η Στεφανία έφυγε, το Μόντελ μας ενώνει, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι #ntm

To Lagavulin τέλειωσε, το τσίπουρο δε σώνει, μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι

Το ψυγείο είναι άδειο και η πείνα με σκοτώνει, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι.

ξυρίζοντας τ’αρχίδι μου, κόπηκα και ματώνει… μπάτσοι… γουρούνια… αδέρφια μας

Με την Μανωλίδου, ο ΜΑΤατζης καυλώνει! Μπάτσοι Γουρούνια Δολοφόνοι!!

Στην εγγραφή στο κόμμα της σου δίνει ένα κουπόνι. Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι

Φέρτε στο MEGA την Σία την Κοσιώνη, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι! Καληνύχτα.

το tumblr τώρα έπεσε, απόγνωση με ζώνει: Μπάτσοι-Γουρούνια-Δολοφόνοι!

Μήπως είσαι το βλήμα ή μήπως το κανόνι, μπατσοι γουρούνια δολοφόνοι

Ο Σάββας ο Κωφίδης, διόδια δεν πληρώνει – ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ! http://tiny.cc/5dcfx #diodia_stop

Κατηγορίες:θέματα
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.