Αρχική > hashtags > #greekmotherquotes #1

#greekmotherquotes #1

29/10/2010

Η Ελληνίδα μάνα

-Κατουρα πριν φυγουμε,εχει πολυ ταξιδι. -μα δεν θελω! -Κατσε και θα σου’ρθουν! #motherquotes

Σήμερα ο θείος σου έχει γιορτή, να τον πάρεις τηλέφωνο #greekmotherquotes

#greekmotherquotes ζήτα συγνώμη από τον αδελφό/ή σου ΤΩΡΑ

πες “ευχαριστώ” #greekmotherquotes

Καμιά κατάκτηση είχαμε? #greekmotherquotes

h allh eixe tosous gomenous k pantreuthke,esu koimasai orthia!!!! #greekmotherquotes

φάε καμιά μπανάνα έχει κάλιο! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes εμάς πέρασε ιατρική. Στην Αθήνα.

#greekmotherquotes δε θα το πεις στη μανούλα?

#greekmotherquotes Σε πηρε αυτη η πως τη λενε παλι και σε έψαχνε

μια η ωρα πια ετοιμαζεται να βγει?που θα παει αραγε που τον αφησαμε ανεξελεγκτο. #greekmotherquotes.

Θα λείψω για λίγο,πρόσεξε μη βάλεις καμιά φωτιά (ακόμα μου το λέει =Ρ) #greekmotherquotes

Ποιος ήταν αυτός που σε χαιρέτησε? ΩΡΑΙΟ παλικάρι! #greekmotherquotes

τι σε ταϊζει αυτη και εμεινες μισός; #greekmotherquotes

Ακούς γλώσσα που έβγαλε η κόρη σου? (όταν έβγαζα γλώσσα ήμουν μόνο δική του κόρη =Ρ) #greekmotherquotes

Σε ειδαν οι κοπελες στην δουλεια κ μου ειπαν “αχ ο γιος σου ειναι αυτος; Καλε τι παλικαρι ειναι αυτο κ εισαι και νεα!” #greekmotherquotes

Ήθελα να ξερα ποια είναι αυτή που τα ‘χει μπλέξει αδερφός σου..Εσυ την έχεις δει? καλή είναι? #greekmotherquotes

Να αλλάζεις κάθε μέρα εσώρουχο, πες ότι σε χτυπάει αμάξι και σε πάνε νοσοκομείο, θες να γίνεις ρεζίλι? #greekmotherquotes

να δω μεθαυριο θα βρειτε καμια καλη κοπελα να φτιαξεte σπιτι ή θα βρειτε καμια ξεμυαλισμενη να μην μαζευεται ποτε?.#greekmotherquotes.

Ήθελα να ξερα, έτσι μιλάει η “Καιτούλα” στη μάνα της? #greekmotherquotes

Ηθελα να’ξερα ΤΙ κανεις τοσες ωρες μπροστα εκει.ΔΕΝ εχει τελος αυτο το πραγμα;Κλικι κλικι ολη μερα,θα στραβωθεις καταρχην #greekmotherquotes

τι κάνεις με το κινητό σου τσούκου τσούκου όλη την ώρα; #greekmotherquotes

δεν είναι αυτή για σένα #greekmotherquotes

-Τόσα ρούχα έχεις! Αυτά βρήκες να φορέσεις; …Καλά κάνε ότι θες, δεν ξαναμιλάω #greekmotherquotes

#greekmotherquotes κάτσε να έρθει ο πατέρας σου, όλα θα του τα πω.

Αυτο φορεμα ειναι η ζωνη? #greekmotherquotes

‘δεν θα κάνεις δικά σου παιδιά..τότε να σε δω..’ #greekmotherquotes

Με τις παραξενιές που ‘χεις, να δω ποια θα σε πάρει! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes και με τι ασχολούνται οι γονείς της?

κάνε ότι νομίζεις (τεχνική σε γεμίζω τύψεις) #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Κώστα το παιδί διαβάζει playboy. Το βρήκα κρυμμένο στη τσάντα του.

στα 16: όλο έξω είσαι κάτσε και λίγο σπίτι, στα 30: αμάν ρε παιδί μου όλο δουλειά, δουλειά, δουλειά βγες και λίγο έξω #greekmotherquotes

το δαχτυλάκι σου να κουνήσεις εσύ κ έχεις όποιον θες #greekmotherquotes

#greekmotherquotes δε μου αρέσει η φάτσα της βρε παιδί μου..

Τι είναι αυτό το φέσι μπούκ; #greekmotherquotes

και μην ξεχάσεις ΝΑ ΠΟΤΙΖΕΙΣ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes τι του έκανες του ανθρώπου και σε χώρισε;

Να δω τι θα κάνετε εδώ μέσα αν πεθάνω! #greekmotherquotes

Δηλαδή ο γιος της Μαίρης που την έβγαλε τη σχολή σε 4 χρόνια τι είναι πιο έξυπνος από σένα?? #greekmotherquotes

Βάλε κάλτσες, πάλι ξυπόλητη γυρίζεις? (συμβαίνει τώρα) #greekmotherquotes

Γιατί πάνω απ’ όλα η μάνα μου είναι η φωνή της λογικής και πάντα μου εξηγούσε γιατί: “Γιατί έτσι είπα, γι’ αυτό!” #greekmotherquotes

καληνυχτα και σκεπάσου! #greekmotherquotes

Πόσο χρονών είπες ότι είμαι; Έκρυψες κανά χρόνο; #greekmotherquotes

Κι όταν φτάσεις, να με πάρεις τηλέφωνο #greekmotherquotes

βάλε με λίγο να παίξω πασιέντζα! #greekmotherquotes

Παίρνει τηλ. η μάνα της κολλητής μου 23 sec αφού φύγαμε από το σπίτι: Είστε καλά; Γιατί άκουσα μια σειρήνα! #greekmotherquotes

καλα, δεν ντρεπεσαι να με κοροϊδευεις με τους φίλους σου? #greekmotherquotes

έτσι σε μεγαλωσα εγώ? #greekmotherquotes

για τον πατερα σου ουτε μιαν ατακα στο twitter, για να δεις τι αξιζω #greekmotherquotes νυχτα παιδες

Έφτασες; Έχει κόσμο εκεί που είσαι; #greekmotherquotes

-Ποιός είναι αυτός;-Ένας φίλος! -&ο άλλος φίλος ήτανε!-Εε αφού ήτανε λέμε!-Εε πιάσε τν έναν γκόμενο ν σ φύγουνε τ νεύρα! #greekmotherquotes

θέλει να σε τυλίξει αυτή,να την προσέχεις #greekmotherquotes
Ε, βέβαια, πώς να μην έχεις νεύρα μ’ αυτή τη μουσική που ακούς; Εναλλακτικά:Δε σε πιάνει το κεφάλι σου; #metal

“Μη μιλάς έτσι για τη Λόλα.Αυτή η γυναίκα είναι ο πατέρας σου.” #greekmotherquotes (inspired by @pes_pswlh)

Στέγνωσες καλά τα μαλλιά σου; Θα πάθεις ψύξη και θα σου στραβώσει το στόμα! Το είχε πάθει αυτή κ αυτή μπλα μπλα μπλα… #greekmotherquotes

που είσαι και δεν απαντάς το τηλέφωνο σου; #greekmotherquotes

Καλά τί κάνεις ακόμα ξύπνια;;;(έχει σηκωθεί για κατούρημα!) #greekmotherquotes

γιατί θα φάτε έξω?δε σ’αρέσει το φαγητό μου? #greekmotherquotes

πάω για ύπνο, γιατί όπως λέει και η μαμά μου: παιδί μου πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο, δεν θ’ αντέξεις #greekmotherquotes Night people

Σάββατο-8 το πρωί.εισβάλλει με τν ηλεκτρική στο δωμάτιο..ένα λεπτάκι θ κάνω παδί μου..(μέχρι να τελειώσει ξυπνάς τελείως) #greekmotherquotes

αυτες οι αηδιες (ντελίβερυ) που τρωτε σας αρεσουν, φασολάδα έχεις να φας από την α΄δημοτικου #greekmotherquotes

όταν βγαίνεις και οδηγείς δεν πίνεις, εε; #greekmotherquotes

Για να σπουδάσεις σε στείλαμε εκεί ή για να γκομενίζεις και να μπεκροπίνεις?? #greekmotherquotes

ντυμένη, βαμμένη με τακούνια και κατευθύνομαι προς την πόρτα: θα βγεις; #greekmotherquotes

Βέβαια, άμα κοιμάσαι χαράματα, πού να ξυπνήσεις το πρωί να πας στη σχολή!! #greekmotherquotes

μια η ωρα πια ετοιμαζεται να βγει?που θα παει αραγε που τον αφησαμε ανεξελεγκτο. #greekmotherquotes.

δεν θα ξυπνάς το πρωί! #greekmotherquotes

τα δόντια σου να πλύνεις #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Δεν θα ξυπνάς αύριο…

ετσι κ σε πιασω στα χερια μου αλημονο σου κακομοιρα μου! #greekmotherquotes

Δεν έχεις φάει τίποτα… να σου τηγανίσω καμιά πατάτα να φας; #greekmotherquotes

na kathiseis na diavaseis p olo eksw eisai…o gios tis despoinas perase sto panepistimio #greekmotherquotes

εσυ δεν εισαι παιδι…(απογοητευση)(ΛΟΟΟΟΟΛ) #greekmotherquotes

To τζιν έτσι το αγόρασες η το κατέστρεψες μόνη σου; #greekmotherquotes

Τί εννοείς θα μείνεις Αγγλία? Θές να μας πεθάνεις? #greekmotherquotes

Σου τα ‘λεγα εγώ #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Kαι κλεισε επιτελους αυτό το λάπτοπ. Ξερεις πόση ραδιενεργεια έχει? Το ακούω καθε μερα στη τηλεοραση

Που να ξέρω που είναι οι κάλτσες σου; Εγώ τις πήρα; #greekmotherquotes

να προσέχεις μην σου ρίξουν τίποτα στο ποτό σου! #greekmotherquotes

ετσι να γυρνας τα χαραματα εξω να σε μπουζουριασει κανεις να δω τι θα κανεις τοτε κακομοιρη μου.#greekmotherquotes.

Μα γίνεται να τρώμε μόνο κρέας? Φάει λίγο αρακά να λαδώσει το εντεράκι σου! #greekmotherquotes

Άκουσες τι λεει ο αυτός στην τηλεόραση γι’ αυτό το facebook? Για βάλε να ακούσεις. #greekmotherquotes

Σαν εμένα ειναι νομίζεις οι άλλες μανάδες? Σαν εμένα? #greekmotherquotes

Μάζεψε το δωμάτιό σου! Σαν αχούρι είναι! Δεν με αφήνεις να στο μαζέψω κ όλας… να βάλω λίγη ηλεκτρική; #greekmotherquotes

Ακόμα ξύπνια είσαι? Πως θα ξυπνήσεις το πρωί για το γραφείο? – Είναι αργία μαμα – Καλά, κλεινω (υπεραστικό τηλ)

#greekmotherquotes εσυ δεν θα κανεις παιδια να σεδω εσενα

#greekmotherquotes “Μαμά δν το βρίσκω” “Έτσι κι έρθω και το βρω, σε σκότωσα”

Ντύσου παιδί μου λίγο σαν κοριτσάκι, όλο μ’ αυτές τις αρβύλες και τα σίδερα! Και φόρα και κάνα χρώμα! #greekmotherquotes

χτυπάει τηλ σπίτι: – έλα παιδί μου που είσαι; – έξω (ειρωνική) – έξω; αφου σπίτι σε πήρα! #greekmotherquotes

Τα άλλα παιδιά δεν κάνουν αυτά που κάνεις εσύ!

19 xronwn skato kai nomizeis oti ta ksereis ola!#greekmotherquotes

vgaineis exw …pali tha vgeis???? den vgaineis…vges paidi mou mia volta exw s’efage to station…(etsi leei to laptop) #greekmotherquotes

(κανεις κατι κακο αλλα δν παιζει συμφερον) κ τι οτι κανει η “φιλη” σου θα κανεις κ εσυ? #greekmotherquotes #parttwo

θα σπάσεις κανα πόδι με αυτά τα κωλοτάκουνα #greekmotherquotes

“Δε μπορεί ένας να μαζεύει και τρείς να πετάνε.” #greekmotherquotes

χαζά είναι τα άλλα τα κορίτσια που διορίζονται? #greekmotherquotes

Θα με πεθάνεις εσύ και ο πατέρας σου! Θα με στείλετε στον άλλο κόσμο! #greekmotherquotes

(κανεις κατι κακο) βεβαια σιγα μην παρεις παραδειγμα απο την Κατερινουλα #greekmotherquotes #partone

Πολύ φιλελεύθερες απόψεις μου έχεις και να δω τι θα κάνεις μεθαύριο με τα παιδιά σου #greekmotherquotes

Α τώρα φεύγεις ε?? Εμ βέβαια όταν δε συμφέρει φεύγεις!! Όταν είναι για λεφτά όμως “μανούλα”!! #greekmotherquotes

Μεταφέρω αυτούσιο: “Δε με νοιάζει αν ο Ρουβάς είναι γκέυ. Είναι καλό παιδί. Φαίνεται.” #greekmotherquotes (Ρουβίτσα από τις πρώτες)

την αγαπας; Ποτε προλαβες ντε; Οσο αγαπηθηκα εγω με τον πατερα σου δεν αγαπηθηκε ποτε κανεις #greekmotherquotes

παλι διαβαζεις?αμαν ρε παιδακι μου αντε παρατα τα.οτι διαβασες διαβασες.δε θα πεθανουμε κιολας.#greekmotherquotes.

στην ανάγκη βάλε ουρλιαχτό #greekmotherquotes

κλείδωσες; #greekmotherquotes

mmm sou phre kanena dwro o legamenos? ti louloudia? kataxodeuthke!!!!(kaneis den einai kalos) #greekmotherquotes

πώς είπαμε τη δουλειά που κάνεις; #greekmotherquotes

Ετοιμασες τσαντα και ρουχα για αυριο; #greekmotherquotes

Το Βημαγκαζίνο; Tο πέταξα. Δεν έλεγε τίποτα καλό… #greekmotherquotes

Μην βγείς έτσι, κάνει κρύο έξω #greekmotherquotes

Day 1.Ksenodoxeio to exeis kanei to spiti… Day 2. Nai apo to ksenodoxeio pairnw..tha fate? Na etoimasw?? #greekmotherquotes

πεσε να κοιμηθείς! εχεις κάψει φλάτζα! αντε καλό μου! αντε!

πεινας?ΟΧΙ θελεις κανενα τοστ?ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΧΙθες να σου κανω κανα’βγο?ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ ΠΑΡΑΤΑΜΕ.καλα εγω φταιω π σας δινω συμασια #greekmotherquotes

Να πεις στον αδερφό σου να αφήσετε τη μηχανή και να ανεβείτε με τρένο. Θα με πεθάνετε καμιά μέρα. #greekmotherquotes

Εγώ για το καλό σου το λέω #greekmotherquotes

να’σαι κοντά στην έξοδο στα club που πας γτ αν πιάσει καμιά φωτιά στα κωλομέρη που πάτε δεν θα μπορείτε να βγείτε! #greekmotherquotes

Όταν παίρνω reading material μαζί μου στο καμπινέ: “Θα σου φτιάξω μια βιβλιοθήκη στην τουαλέτα” #greekmotherquotes

Αυτό με αυτό θα φορέσεις; Αυτό δεν του πάει. #greekmotherquotes #projectrunway

τόσα χρόνια Γαλλικά και το κρουασον ακόμα κρουασαν το λες! #greekmotherquotes

ακομα δεν ηρθες θα φυγεις?μονο με τους φιλους εσυ να εισαι.γονεις δεν εχεις.εισαι ορφανο. #greekmotherquotes.

να προσέχεις μην σου ρίξουν τίποτα στο ποτό σου! #greekmotherquotes

Εμ, τι νομίζεις? μόνα σας μεγαλώσατε? ΕΓΩ τα τράβηξα όλα #greekmotherquotes

Αν ψηφίσεις ΛΑΟΣ θα γίνει τούρκος ο πατέρας σου #greekmotherquotes

Εγώ και ο πατέρας σου σου προσφέρουμε τα πάντα και εσύ δεν σέβεσαι τίποτα. #greekmotherquotes

Πρόσεξε εκεί που θα πας, τι θα σου δώσουν να πιεις #greekmotherquotes #alltimeclassic

αντι να πιασεις καμια δουλεια να βγαλεις και κανα φραγκο καθεσαι και χαζολογας.Άλλα ειναι παιδια προκομενα. #greekmotherquotes.

……και μην αργήσεις το βράδυ #greekmotherquotes

Θα κρυώσεις και μετά εγώ θα σε ακούω να βήχεις όλο το βράδυ. #greekmotherquotes

να σου καθαρίσω ένα φρουτάκι; #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Σκουλαρήκι το έχεις κάνει το τηλέφωνο;;;;;;; αχαχχαχαχαχαχαχαχ

Μαμαααα γιατι μου σιδερωσες αυτο το ρουχο…ετσι ηταν το σχεδιο..Εγω φταιω που στο εκανα κολαριστο…Μοδα σου λεει! #greekmotherquotes

για να κρεμας σκουλαρικια στην μουρη σου σε εστειλα στην αθηνα για σπουδες? #greekmotherquotes

Ξέρω πολύ καλά τι κάνεις τόση ώρα μόνος στο μπάνιο! #greekmotherquotes

σε φάγανε οι καφέδες κάθε μέρα #greekmotherquotes

μη φωνάζεις, είναι ώρα κοινής ησυχίας #greekmotherquotes

Πλύνε και τίποτα, ζωντάνεψε από την απλυσιά το φλυτζάνι (που μόλις έβαλες στο νεροχύτη) #greekmotherquotes

Φάε κάτι παιδί μου, θα λιποθυμήσεις καμιά μέρα. #greekmotherquotes

(Παλιά) Κυρια μου ξεχασατε ενα ΝΟΚΙΑ? Όχι, εγώ Πάναφον έχω!!!! (ΓΚΝΤΟΥΠ!!!) ασχετο αλλά μαμαδιστικο κι αληθινο! #greekmotherquotes

Είδες βαθμούς ο Γιωργάκης της Φανής, εσύ; #greekmotherquotes

Που πήγες τα τσιγάρα μου; #greekmotherquotes

να βρεις άντρα που να πιάνουν τα χέρια του,σαν τον πατέρα σου #greekmotherquotes

“Πάντα περίεργη ήσουν! 15 χρονών όλα τα κορίτσια ακούνε Σάκη. Εσύ άκουγες κουλτουριάρες λεσβίες.” (βλ. Τσανακλίδου) #greekmotherquotes

Μα δεν ντρέπεσαι κορίτσι πράμα (*enter ότι πιο άσχετο) #greekmotherquotes

‘διάβασε!φάε!πιες λίγο γάλα!ντύσου καλύτερα!θα στα πετάξω αυτά τα allstar!
ξύπνα!κοιμήσου!έλα,πάμε!γύρισες?’ #greekmotherquotes

μην μπεις για μπάνιο τώρα!μόλις έφαγες! #greekmotherquotes

Δεν φταίει αυτός, εσύ τα φταις και το ξεροκέφαλό σου #greekmotherquotes

ένα βασικό: Τα στέγνωσες;;Να τα στεγνώσεις! (πριν ΚΑΝ προλάβεις να βάλεις σαμπουάν μη σ πω)

πειτε μου καλε, αυτο το μουσουνου (MSN) ειναι ίδιο με το Skype? Ναι? Εμείς (!!!) τέτοιο έχουμε? #greekmotherquotes

Εμπρός, βγάλε το παντελόνι σου τώρα που βάζω μπουγάδα να στο πλύνω #greekmotherquotes

νωρίς έφτασες… πάλι έτρεχες στο δρόμο?

και τι λενε αυτοι που τοσο σου αρεσει να τους ακους; Που ξερεις οτι δεν σε βριζουν; #greekmotherquotes

Μπαίνει στο υπνοδωμάτιο πρωΐ και ενώ βλέπει το αυτονόητο θα ρωτήσει;;;;; ΚΟΙΜΑΣΑΙ;;;;

Θα πεθάνεις απο ηλεκτροπληξία με τοσα καλώδια.. #greekmotherquotes

…γιατί έχει κάνει πολλά για σας που δε τα θυμάστε.Όπως όταν σας είχε αγκαλιά μετά 4ωρο ξενύχτι κ πάλι να λέει σ αγαπώ #greekmotherquotes

ακου και τιποτα ελληνικο πια με τα ξενα.οι αγγλοι νομιζεις ακουν ελληνικα?(μα γιατι 12αρι μας δινουν παντα).#greekmotherquotes

Καλά… ξαναζήτα λεφτά και θα δεις που θα πάει η μούρη σου! Θα πεταχτείς κάτω από το μπαλκόνι…  #greekmotherquotes

Μια μέρα να λείψωμ εσείς είστε ικανοί να πεθάνετε απο την πείνα #greekmotherquotes

ηθελα να ξερα τι λες τοσες ωρες στο τηλεφωνω!αντε εχουμε και εμεις σειρα! #greekmotherquotes #doublepenetration

Θυμάσαι τότε που έπιασες ψείρες παίζοντας ηλεκτρονικά στο καφενείο; #greekmotherquotes

κάτσε και λίγο σπιτι να σε δούμε #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Πρόσεχατε τουλάχιστον…?? (never wanna hear it)

psakse na vreis paidi mou kanenan antra pou na einai antras k oxi koudounistra #greekmotherquotes

(Με καλεί στο Skype κ απαντω με κοτσιδες) Παιδί μου γτ ποτέ δεν χτενίζεσαι; μπορεί να είχα κόσμο. – Μαμά εσύ κάλεσες #greekmotherquotes

να πάρεις τηλέφωνο όταν φθάσεις παιδί μου, ε; #greekmotherquotes

(ανοιγεις τν πορτα μετα το σχολειο και σε κοιταει μ τ βλεμμα της αγελαδας) ελα γυρισες? (ζντουπ οχι ειμαιακομα στν δρομο)

αααχ, βρε Γιάννη… #greekmotherquotes

και κοκα κόλες RT @jchiotaka #greekmotherquotes Εμ βέβαια πως να κοιμηθεις το βραδυ ολο καφέδες πίνεις

Στις 14:00 πρωινο τρως???  #greekmotherquotes

Φάε μωρέ τίποτα που έχεις γίνει σαν ξερακιανό. #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Φτιάξε την ντουλάπα σου. Πως ζεις;;

ξενοδοχείο το χεις κάνει το σπίτι #greekmotherquotes

Να πλένεις τα χέρια σου δυό φορές πριν το φαγητό #greekmotherquotes

πες τιποτα στον γιο σου, παλι ξημερωμα γυρισε #greekmotherquotes

#greekmotherquotes και με τι ασχολούνται οι γονείς της?

#greekmotherquotes Σας αγαπώ το ίδιο!

Εμείς πηγαίναμε Κατηχητικό τις Κυριακές, όχι ποδόσφαιρα και κλάμπ! #greekmotherquotes

Πάλι απ’ έξω πήρες να φας; #greekmotherquotes

Γι’ αυτό σε στέλναμε Αγγλικά τόσα χρόνια, για να μας λες τι γράφουν. #greekmotherquotes

και μην ακούσω κιχ! #greekmotherquotes

Πααάλι πρόβα; #greekmotherquotes

Δεν υπαρχει δεν μπορω, υπαρχει δεν θελω #greekmotherquotes

#greekmotherquotes ναι συζήτησε το με τον ξένο κόσμο και μην τα λες στη μανούλα !!!!!

Η κόρη της Λενιώς ανύπαντρη στα 28, να βγείτε βόλτα μαζί μπας και δω εγγόνια #greekmotherquotes

Περνάς φάση #greekmotherquotes #H_elpida_pethenei_teleutea

ας πρόσεχες #myquote @ #greekmotherquotes

μπα; την βρήκες την πόρτα; #greekmotherquotes

ετσι τα λες τωρα σε μερικα χρονια ομως θα εθεις να με βρεις και θα μου πεις”μανα ειχες δικιο τοτε κ εγω σε εβριζα” #greekmotherquotes

Παίρνει στο σταθερό: Ελα, είσαι σπίτι? -Οχι στη δουλειά (ψέμμα)! – Αυτό το τηλ όλο μπερδεύει τις μνήμες! #greekmotherquotes

εμένα αυτό που με νοιάζει είναι να είσαι αξιοπρεπής #greekmotherquotes

Πού πας?? Εμείς δεν τελειώσαμε το φαγητό!! (μουρμουρώντας: ανάγωγο παιδί, από ποιον πήρε) #greekmotherquotes

Σημερινη και κλασικη ατακα: Ατυχη θα ησουν αν ειχες μια σκυλα μανα που θα σε καταπιεζε,οχι που σου κοπηκε το ρευμα  #greekmotherquotes

παλι αλλου κοιμηθηκες?τι το νοικιαζουμε τοτε το σπιτι?για τα μαυρα ματια? #greekmotherquotes.

τον πατέρα σου τον πήρες τηλέφωνο (τύψεις χωρισμένων); #greekmotherquotes

“Αν μου φέρεις κανένα μαύρο, στον κήπο θα κοιμηθείτε! Πες της κι εσύ!” Πατέρας: “Εγώ άμα είναι δεξιός δεν έχω πρόβλημα.” #greekmotherquotes

έλα να μου βάλεις την νόβα. #greekmotherquotes

Αχ, εμείς περάσαμε και Κατοχή #greekmotherquotes

“Αυτά να τα κάνεις μεθαύριο στα δικά σου τα παιδιά.” #greekmotherquotes

#greekmotherquotes έτσι μιλάνε στη μανούλα?

#greekmotherquotes μόνο μακαρόνια τρως?

μαγειρεύεις; #greekmotherquotes

Να μην βγαίνεις κάθε μέρα έξω για καφέ! Βγαίνω εγώ και δεν βγαίνεις εσύ;; #greekmotherquotes

Όταν θα πιάσεις δουλειά, τότε θα καταλάβεις την αξία του χρήματος. #greekmotherquotes

καλα παιδακι μου χαζο εισαι? #greekmotherquotes

Έβγαλες ξηρούς καρπούς και λικέρ να τρατάρεις τους θειούς σου; #greekmotherquotes

σαν κουμπότρυπες είναι τα μάτια σου #greekmotherquotes

μα γιατί δεν τρως? #greekmotherquotes

Εσυ που το φτάνεις μου κατεβάζεις σε παρακαλω αυτο απο το ντουλάπι; #greekmotherquotes

Φαε και λίγο ψωμί παιδάκι μου! Σκέτο? #greekmotherquotes

tosa xronia se spoudaza gia na mou milas me auto ton tropo? #greekmotherquotes

Ξενυχτάς στον υπολογιστή και μετά δεν μπορείς να ξυπνήσεις… #greekmotherquotes

Εμεις σημερα φαγαμε γεμιστα…Εσυ τι ωρα θα φας?( και καλα…) #greekmotherquotes

(στο αμάξι) χαμήλωσε λίγο τη μουσική να πούμε καμιά κουβέντα #greekmotherquotes

“Σκάσε και μη ζητάς άλλα. Δεν έχω πάρει πορτοφόλι μαζί μου.” #greekmotherquotes

πως ηταν το σχολειο σημερα? #greekmotherquotes

βρε· βρε, εγώ σε έχω γεννήσει #greekmotherquotes

Καθήστε μέχρι να φύγετε #greekmotherquotes

#greekmotherquotes να κάνεις πιστολάκι πριν βγεις… μην βγεις έξω με βρεγμένο μαλλί… θα αρρωστήσεις…

“αααντε καλε, ματιασμενη κ βλα… yaaawn …κείες…” #greekmotherquotes

Πάλι ξεσκέπαστος ησουν όλο το βράδυ και τώρα όλο βήχεις! Εμ τι να σε κάνω! Δεν προσέχεις!

αλλά δε φταις εσύ, φταίω εγώ #greekmotherquotes

Εγώ στην ηλικία σας δεν είχα πάει ούτε στα νησιά! Δεν το λέω για να μη πάτε, απλά για να εκτιμάτε. #greekmotherquotes

με πήρες τηλέφωνο; (έχει δει στο κινητό αναπάντητη μου κλήση απο τον προηγούμενο μήνα!)

Φάε και την τελευταία μπουκιά. Είναι η δύναμή σου! #greekmotherquotes

Σταμάτη! Άσε την γιαγιά ήσυχη! Θα της ανεβεί η πίεση!  #greekmotherquotes

Πάλι ξεσκέπαστος ησουν όλο το βράδυ και τώρα όλο βήχεις! Εμ τι να σε κάνω! Δεν προσέχεις! #greekmotherquotes

αμαν πια ξεκολλα απο το χαζοκουτι! #greekmotherquotes

αν δω άλλη μια τσάντα θα στις πετάξω όλες έξω από το σπίτι #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Αφου είπες οτι δε θα βγεις τωρα για που ετοιμαζεσαι;

Ποτε λες να ερθεις να μας δεις ειπες?Ετσι το λεω επειδη το ανεφερες εσυ.. #greekmotherquotes

αμαν με αυτο το παντελονι, ολο τρυπες ειναι θα σε κοροϊδεύει ο κόσμος. #greekmotherquotes

Μόνο και μάθω οτι έφυγες τελικά! Ουέ κ’ αλίμονό σου κακομοίρα μου! #greekmotherquotes

ρώτα τον πατέρα σου #greekmotherquotes

#greekmotherquotes για δες ποιος με καλεί στο κινητό… δεν βλέπω…

Όλο βόλτες είσαι πότε θα διαβάσεις? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes εγω στην ηλικια σου __________

#greekmotherquotes: Τι είναι αυτά που ακούς κ βλέπεις παιδί μου; => http://www.youtube.com/watch?v=OM9b3uUQ2zI&feature=related

Λεφτά δεν έχει… Μην ζητάς! #greekmotherquotes

Ε φάε και τις δύο τελευταίες μπουκίτσες σου,είναι η δύναμη σου #greekmotherquotes

ποια θα κανει αυτα που εκανα εγω για να σε μεγαλωσω; #greekmotherquotes

εσύ είσαι άντρας,έχεις χρόνο αλλά η αδερφή σου πότε θα παντρευτεί?#greekmotherquotes

“όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις”  #greekmotherquotes

Στα παιδια σου να φτιαχνεις μόνο κρεας!!! Εγω θα κανω ο,τι θέλω με τα δικα μου! #greekmotherquotes

Θα με πεθάνεις… να βρεις άλλη μάνα μετά… #greekmotherquotes

Δεν πιστέυω να καπνίζεις.. #greekmotherquotes

Δεν θα βάλεις αυτό το μπουφάν, θα βάλεις το πλαστικό που είναι και αντιανεμικό να πιάνει το κρύο, κατάλαβες; #greekmotherquotes

τι εφαγες εξω?παλι μ…να μην το πω καλυτερα!ΑΣΕ! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes να ετοιμαζεις τα ρουχα σου απο το βραδυ !!!!

να βγαλεις τα παπουτσια πριν μπεις μολις σφουγγαρισα #greekmotherquotes

#greekmotherquotes τι ώρα θα γυρίσεις?

μην τα λες σε μενα.στον πατερα σου.μα εκεινος μου ειπε να σε ρωτησω.εκεινος?ολα εγω τα κανω
πια εδω μεσα.εκεινος τπτ. #greekmotherquotes.

Που νομιζεις οτι μιλας? #greekmotherquotes

Να γίνεις γιατρός, να δούμε καμμιά άσπρη μέρα στα γεράματα #greekmotherquotes

#greekmotherquotes ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΔΕ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙ

Όταν αλλάζεις λωρίδα να ανάβεις τα φλας #greekmotherquotes

#greekmotherquotes θελω να μου μαθεις κ μενα τι ειναι αυτοι οι αλγοριθμοι— ευτυχως εντρυφει σε skype & FB προς το παρον!

Τι είναι αυτό το ΠΟΥΚ που λέει εδώ; #greekmotherquotes

Να ψηφίσεις ΚΚΕ, το ψήφιζε ο μακαρίτης ο παππούς σου #greekmotherquotes

μετά το φιλί στο μέτωπο: νομίζω ότι είσαι λίγο ζεστή, θερμόμετρο έβαλες; #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Η Θεια μου (μητερα και αυτη) θα κατεβω στο παιδι που εχει εξεταστικη να του μαγειρευω (και καλα….)

#greekmotherquotes πρόσεχε θα λερωθείς…

Εγώ στην ηλικία σου είχα 3 παιδιά. #greekmotherquotes

τώρα γελάτε άλλα όλες τα ίδια θα λέτε στα παιδιά σας #greekmotherquotes

#greekmotherquotes και ποιος είναι ο Μπάμπης ο σουγιάς?

Τι ώρα θα γυρίσεις από την σχολή; Λεφτά έχεις;; #greekmotherquotes

δε με ενδιαφερει τι κανουν οι αλλοι.δηλαδη αν πανε να πνιγουν θα πας και συ?ναι ρε θα παω.ωχουυ.#greekmotherquotes.

πότε θα πας να κάνεις το τσεκ απ; τελευταία είσαι λίγο χλωμή #greekmotherquotes

γιέ μου που πας; #greekmotherquotes -μάνα θα πάω στα καράβια

Αυτός ο κολλητός σου ο Λάκης πολύ σινάμενος κουνάμενος μου φαίνεται #greekmotherquotes

Αλλά εγώ φταίω, που δε σ’ έδερνα όταν ήσουν μικρή να στρώσεις!! #greekmotherquotes εναλλακτικά: που δε σ’ έπνιξα στην κούνια!

Τι ώρα θα γυρίσεις; Μην αργήσεις.. #greekmotherquotes

Να βάλεις τα πατάκια όταν περνάς πάνω από το παρκέ! #greekmotherquotes

οτι σου λεω δε στο λεω για το κακο σου.μανα σου ειμαι λες να μην θελω το καλο σου? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes εγώ σε γέννησα…

#greekmotherquotes με ποιους θα βγεις ;

Αλλά βέβαια, αυτό είναι το Ευχαριστώ..! // Κάνε παιδιά να δεις καλό σου λέει μετά… #greekmotherquotes

Να σβήσεις τον θερμοσίφωνα & να βγάλεις το πλυντήριο από την πρίζα! #greekmotherquotes

Δεν καθόμουνα ανύπαντρη καλύτερα?? #greekmotherquotes

H @iPhotini τί κάνει? Ζεί ή την έφαγαν τα βιβλία? #greekmotherquotes

που είσαι και δεν απαντάς το τηλέφωνο σου; #greekmotherquotes

Σου στέλνω δέμα γιέ μου αύριο, να πας στο ΚΤΕΛ να το πάρεις #greekmotherquotes

τι το φορας το μπλουζακι μια φορα και το βαζεις στο πλυντηριο?ποιος θα τα πλυνει?η μαρια? #greekmotherquotes.

-Πού είναι η μπλόυζα μου? -Στα άπλυτα! -Μα μια φορά τη φόρεσα! -Βρωμούσε τσιγαρίλα! #greekmotherquotes

να πάρεις την θεία σου τηλέφωνο που γιορτάζει σήμερα #greekmotherquotes

ρε παιδί μου φάε λίγο ψάρι είναι πολύ νόστιμο (σιχαίνομαι το ψάρι εδώ και 24 χρόνια) #arnisi #greekmotherquotes

(σε περίπτωση τσακωμού) Πες κι άλλα η καρδιά της μάνας αντέχει #dramaqueen #greekmotherquotesΕγώ σου τα’ λεγα #greekmotherquotes

Στα Γούντις(Goody’s) φάγατε πάλι? #greekmotherquotes

Θα με πεθανετε. #greekmotherquotes

Ησουν καλυτερος απο το πατερα σου. #greekmotherquotes

Τωρα τι εχει παραπανω αυτος ο Ρουβας και γινεται τοσο χαμος. Σιγα. 10φορες καλυτερος εισαι #greekmotherquotes

#greekmotherquotes θα πας για ψώνια?

ίδια ο πατέρα σου έγινες. #greekmotherquotes

με πήρες τηλέφωνο; (έχει δει στο κινητό αναπάντητη μου κλήση απο τον προηγούμενο μήνα!) #greekmotherquotes

Να με πάρεις μόλις φτάσεις. #greekmotherquotes

Έφαγες; Τι έφαγες; #greekmotherquotes

Μην αργήσεις για φαγητό, θα κρυώσει! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes και τώρα τι πατάω?

-που έβαλες ρε μάνα το παντελόνι μ; -άνοιξτα ματάκια σου παιδί μου εκεί είναι! #greekmotherquotes

Για δες εδω λίγο, τι γράφει boby, body, τι είναι αυτό? #greekmotherquotes

Kαλυτερα να προικιζα 9 κοριτσια παρα να μεγαλωνα εσενα.. #greekmotherquotes #lol

δεν φταίει κανας άλλος παιδάκι μου,εγώ φταίω #greekmotherquotes

ston tafo tha me steileis me ta kamwmata sou #greekmotherquotes

“Είσαι 20 χρονών και δε με ρώτησες ούτε μια φορά για το σεξ.” “Ξέρω μάνα.” “Από πού? ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ!” #greekmotherquotes

Πάλι έφαγες όλα σου τα λεφτά σε ρούχα και παπούτσια? Ψωμί να φάς πήρες? #greekmotherquotesήθελα να ‘ξερα σε ποιόν έμοιασες!! #greekmotherquotes

οταν δε θελω να φαω κατι που μαγειρεψε,επειδη δε μ αρεσει “δεν ξερεις τι χανεις!”(παντα αυτο λες) #greekmotherquotes

#greekmotherquotes στο γιο-φαντάρος: να τρως κ να νυνεσαι καλά παιδί μου.

#greekmotherquotes κι άλλο ρούχο για πλύσιμο? αμάν… δε σε προλαβαίνω…

Που πας έτσι με αυτό το σκισμένο τζιν? #greekmotherquotes

Το κλασσικό: ” Ντύσου καλά, θα κρυώσεις!” #greekmotherquotes

Ο γιος της κυρά Λένας πρόκοψε, εσύ; #greekmotherquotes

Δεν πας καλά παιδάκι μου. Πάει.. #greekmotherquotes

Εμ βέβαια τη μαμά μόνο όταν θέλουμε λεφτά τη θυμόμαστε!! #greekmotherquotes

πρόσεχε θα χτυπήσεις!Πρόσεχε!Ετσι και χτυπήσεις, μαύρο φίδι που σε έφαφε! #greekmotherquotes

Ιδια ο πατερας σου. #greekmotherquotes

Καλά δε σου λείπω καθόλου? #greekmotherquotes

Δεν φταίτε εσείς, εγώ φταίω. #greekmotherquotes

Αν τολμήσεις και πας, ξέχασε την αυτή την πόρτα! έκλεισε! #greekmotherquotes

οταν γυρισεις παρε γαλα #greekmotherquotes

Που θα πας μικρό κορίτσι μόνο του τέτοια ώρα?? // Να τους πεις ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΟΥΝ ΩΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!!! #greekmotherquotes

κανε και κανενα σταυρο ρε παιδι μου. #greekmotherquotes

#greekmotherquotes πάλι τα ξόδεψες όλα?

Να τις προσέχεις γιέ μου τις γυναίκες! #greekmotherquotes

μην καθεσαι συνεχεια σε μια οθονη μπροστα θα στραβωθεις τελειως.αυτο το παιδι να μην με καταλαβαινει.#greekmotherquotes.

χαμηλωσε το, κουφος εισαι??? #greekmotherquotes

Γιατι κανεις ετσι την μανουλα?ε? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes αχ πώς τα ακούς αυτά παιδί μου?

Λεφτά έχεις;Να σου στείλω; Eφαγες το παστίτσιο που σου έστειλα με τον Θείο Νίκο #greekmotherquotes #army

#greekmotherquotes άμα πεθάνω να δω τι θα κάνετε;

δν σηκώνεσαι να παίξω καμια πασιέντζα? #fact #greekmotherquotes

Εγώ για σας θυσιάζομαι! Για να τα έχετε όλα! #greekmotherquotes

Δεν λυπάσαι τον πατέρα σου; Αυτός πότε θα κοιμηθεί αφού θα σε πηγαινοφέρνει; (εποχές γυμνασίου/λυκείου) #greekmotherquotes

για εμένα αγόρι μου; Για εσένα το λέω…. …ε…βέβαια…ποιος ακούει τη δόλια μάνα; #greekmotherquotes

#greekmotherquotes ΒΑΛΕ ΠΙΟ ΣΙΓΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

#greekmotherquotes έλα λίγο να δεις τι μού’ βγαλε στην οθόνη…

Κλείσε την πόρτα #greekmotherquotes

μη με ψήνεις δε το έχω σε τίποτα.. #greekmotherquotes

#greekmotherquotes θα μου δείξεις το facebook?

θα μου φέρεις το κομπιούτερ να μάθω internet; #truestory #greekmotherquotes

“Να κάνεις επανάληψη.” “Μάνα, μου το λες από την 1η Δημοτικού. Αν έκανα μια φόρα να με χέσεις” “Που θα πάει θα στρώσεις!” #greekmotherquotes

παιδακι μου εχεις που λειπεις 13 ωρες εξω..μα τι διαολο κανεις επιτελους;;;αυριο δεν εχει φραγκο. #greekmotherquotes

-γκουχ γκουχ -αμάν μ αυτόν τον βήχα σου κ τα παλιοτσιγάρα! #greekmotherquotes

Λιγο κοντό δεν είναι αυτό που έβαλες? #greekmotherquotes

δείξε μου κι εμένα αυτο το φεησμπούκ στο ιντερνέτ. #greekmotherquotes

ολο βλακειες τρωτε απο εξω και το φαει το πεταω,αλλα παιδια δεν εχουν να φανεεεε. #greekmotherquotes

εγώ πότε θα δω εγγόνια; #greekmotherquotes

Δε μ’ αγαπάς καθόλου; #greekmotherquotes

“τι να μαγειρέψω γι’αύριο πείτε καμιά ιδέα!” #greekmotherquotes ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΕΝΩ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!

#greekmotherquotes σας εχω φτιάξει φαγητό, μη παραγγείλετε πίτσες και αηδίες!

Σου έστειλα email, μη με παίρνεις τήλ, έχω πρόγραμμα να τελειώσω! #greekmotherquotes

στέγνωσες τα μαλλιά σου;έχει υγρασία έξω και θα αρπάξεις καμιά πούντα! #greekmotherquotes

Ηθελα να’ξερα ΤΙ κανεις τοσες ωρες μπροστα εκει.ΔΕΝ εχει τελος αυτο το πραγμα;Κλικι κλικι ολη μερα,θα στραβωθεις καταρχην #greekmotherquotes

#greekmotherquotes ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!

-Πότε θα σοβαρευτείς/ βρεις δουλειά/ τελειώσεις τη σχολή? -Μικρή είμαι ακόμα! -Βέβαια για άλλα κι άλλα όμως είσαι μεγάλη! #greekmotherquotes

μην κάθεσαι αλλο στον ηλιο θα καειςςςςςς #greekmotherquotes

Μην καπνίζεις, θα το έκοβα εγώ αν ήταν καλό;;#greekmotherquotes

πρωινό τρως; σου έχω πει ότι είναι το πιο σημαντικό #greekmotherquotes

Έκανες μπάνιο και θα βγείς έξω??? #greekmotherquotes

Θα έρθω να σου μαγειρεύω αν συνεχίσεις έτσι! Έχεις γίνει σαν μούμια. #thanksMum #miMeApileisEmena #greekmotherquotes

να καθαρισεις το δωματιο σου,δεν θα τα κανω ολα εγω. #greekmotherquotes

#greekmotherquotes ΠΡΟΣΕΧΕ! Θα πέσεις! (Γκούπ)

pali 9 h wra tha kaneis mpanio tha koimithoume se ligo!!..#greekmotherquotes

Παιδάκι μου κλείσε το παράθυρο, δεν έχεις ξυλιάσει? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes πρόσεχε που θα οδηγήσεις νυχτιάτικα.

θα το πάρεις σε μπόϊ #greekmotherquotes

ολη μερα στο τηλεφωνο,ξερεις ποσο θα ερθει ο λογαριασμος??? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes πάλι με αυτη τη μηχανη; πουλα τη παιδάκι μου να ηρεμήσει η ψυχούλα μου

Η κλασική ατάκα: μην αργήσεις… #greekmotherquotes

“Πώς πάει το σχολείο?” “Φοιτήτρια είμαι μάνα. Πανεπιστήμιο το λένε.” #greekmotherquotes

και φυσικά, το κλασικό: “Ομπρέλα να πάρεις, βρέχει!!” #greekmotherquotes

Έχασες κιλά.. δε τρώς σωστά….. *ξεκινάει το μπούκοωμα με 100 πιρουνιές το δευτερόλεπτο* #greekmotherquotes

Πως τη λένε τη δουλειά σου; Με ρωτάνε και δε ξέρω πως να την πω #greekmotherquotes

#greekmotherquotes από το πρωί με έναν καφέ είσαι μόνο;

άντε βρε αγόρι μου πότε θα κουρευτείς; δεν είσαι ροκ σταρ!! #greekmotherquotes -φχαριστώ ρε μαμά

#greekmotherquotes έχει κρύο, πάρε το μπουφάν σου…

Εσύ δεν είσαι γυναίκα για παιδιά και σπίτι. #greekmotherquotes

πως μπαινω στο facebook?? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes για αυτό σε μεγάλωσα εγώ;

“Νανά έχεις σχέση? Είναι Έλληνας? Έλληνα βρες πουλάκι μου ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! να μπορώ να συνεννοούμαι με τα συμπεθέρια!” #greekmotherquotes

“ΕΦΑΓΕΣ?” #greekmotherquotes

ακόμα ξύπνια είσαι; πως θα ξυπνήσεις το πρωί παιδί μου, έχεις σχολείο, πανεπιστήμιο, δουλεία το πρωί (over the years) #greekmotherquotes

Κύπριος μόνο να μην είναι! #greekmotherquotes ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΣ ΧΘΕΣ?η φιλη σου η ελενη τι κανει?ΚΑΛΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΕΤΣΙ?τα νεα σου δε μου πες. #greekmotherquotes

Ο φιλος σου ο ταδε δουλεια δεν εχει και ολη μερα στις καφετεριες σε καλει? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Πάλι άναψες το θερμοσίφωνα;;;

πάρε με τηλέφωνο όταν γυρίσεις να μην ανησυχώ (προ κινητών εποχή) #greekmotherquotes

Μαμα:Εγώ στην ηλικία σου είχα 2 παιδιά (εγώ: καλά κ οι τσιγγάνες 5, τι να κάνω τώρα)#greekmotherquotes

Πάλι θα κάνεις μπάνιο? #greekmotherquotes

Άντε σε μια καλή σχολή με μια καλή παντριά #greekmotherquotes

Εφαγες? Ζακετουλα πηρες? #greekmotherquotes

Οι φίλες μου με ρωτάνε γιατί δεν έχεις βρει δουλειά #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Θέλεις ψωμι; (για 100000000 φορα όχι.. Δε μου αρέσει το ψωμι.. )

με ποιους κανεις παρεα;που πας οταν βγαινεις;πινεις;τι πινεις;μην πινεις!καααατσε να πουμε καμια κουβεντα γιατι φευγεις;; #greekmotherquotes

Σακα, σπορτεξ #greekmotherquotes

να ζήσω να σε δω πώς θα κάνεις εσύ με τα παιδιά σου #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Ε βέβαια αφου δε ντύνεσαι πώς να μην αρρωστήσεις

τι κανεις λεβεντη μου?καλα εισαι??εεε νταξει λιγο πυρετο εχω – το ΠΑΙΔΙ,ΚΑΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ,ΓΙΩΡΓΟΟΟΟΟΟΟ #greekmotherquotes

αι δε μου το έλεγες τουλάχιστον να το ξέρω, μη κάθομαι τόσες ώρες στη κουζίνα (χωρίς να το έχεις ζητήσει) #greekmotherquotes

Αφου δεν το δοκιμασες. #greekmotherquotes

#greekmotherquotes (παλιά) θα βγεις απο το ίντερνετ επιτέλους θέλω να πάρω τηλέφωνο

“Τι κάνεις?” “Μόλις ήρθα σπίτι. Πήγα εκκλησία.” “Ορθόδοξη?” “Προτεστάντες.” “ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ! Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΗ!” #greekmotherquotes

me poious tha vgeis?an patheis kati poion tha parw thlefwno na mathw? #greekmotherquotesΚάτσε διαβασε #greekmotherquotes

#greekmotherquotes πάλι με αυτήν θα βγεις;

Αυτό δεν είναι δωμάτιο…. Στάβλος είναι!!!! #greekmotherquotes

Δε θα κανεις παιδια? Θα δεις τοτε!#greekmotherquotes

Φτιαξε το μαλλί σου #greekmotherquotes

Παλι θα βγεις? Σπιτι δεν εχεις?#greekmotherquotes

εγω γιατί κάθομαι και μαγειρεύω; για να τα πετάω; #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Κατσαρίδες θα πιάσεις!

κααααατσε, κάτσε. Μην παντρεύεσαι. #greekmotherquotes

στρώσε το κρεβατι σου #greekmotherquotes

#greekmotherquotes κ εγώ τόσο φαΐ για ποιον το έφτιαξα;

βλάκα! χτύπησες! #greekmotherquotes

κούκλα είσαι! πάχυνες! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Μα δεν έφαγες τίποτα ( aka #greekGRANDmotherquotes )

εγώ στην ηλικία σου (…) #greekmotherquotes

“Τι κάνεις?” “Ζαλίζομαι λίγο σήμερα” “ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΥΟΣ?!?” #greekmotherquotes #truestory

μακη?καπνιζεις? #greekmotherquotes

#greekmotherquotes πάλι αυτη τη χαζομάρα βλέπεις; αλλαξε το στο mega έχει το Νησι

τί θα φάμε? -σκατά! #greekmotherquotes

pote tha vreis ena kalo paidi na pantreuteis?egw sthn hlikia sou eixa 2 paidia! #greekmotherquotes

(11 το πρωί) -Ξύπνα,2 πήγε η ώρα #greekmotherquotes

ρίξε κάτι επάνω σου κορίτσι μου,έχει κρύο έξω (ενώ έχει να βγει 3 μέρες από το σπίτι!!) #greekmotherquotes

όλη τη μερα παφα πουφα και στο κομπιουτερ μονο εισαι,και εξεταστικη?τιποτα! #greekmotherquotes

τί θα φάμε? -σκατά! #greekmotherquotes

Έχεις βάλει σκοπό της ζωής σου να με πεθάνεις; Όχι, πες μου! #greekmotherquotes

έτσι σε μεγαλωσα εγώ? #greekmotherquotes

τα δόντια σου να πλύνεις #greekmotherquotes

“τι να μαγειρέψω γι’αύριο πείτε καμιά ιδέα!” #greekmotherquotes ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΕΝΩ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!

στέγνωσες τα μαλλιά σου;έχει υγρασία έξω και θα αρπάξεις καμιά πούντα! #greekmotherquotes

Ε φάε και τις δύο τελευταίες μπουκίτσες σου,είναι η δύναμη σου #greekmotherquotes

#greekmotherquotes Μπαίνει στο υπνοδωμάτιο πρωΐ και ενώ βλέπει το αυτονόητο θα ρωτήσει;;;;; ΚΟΙΜΑΣΑΙ;;

Πααάλι πρόβα; #greekmotherquotes

pali stin sissy tha meineis?  … #greekmotherquotes

ΠΑιδί μου έχω γκόμενο #greekmotherquotes

εμπιστοσύνη ούτε στον κώλο σου #greekmotherquotes

“Δε μπορεί ένας να μαζεύει και τρείς να πετάνε.” #greekmotherquotes

peta tis efimerides tou paok epitelous periptero exoume ginei… #greekmotherquotes

καλα, δεν ντρεπεσαι να με κοροϊδευεις με τους φίλους σου? #greekmotherquotes

Καλά τί κάνεις ακόμα ξύπνια;;;(έχει σηκωθεί για κατούρημα!) #greekmotherquotes

να ζήσω να σε δω πώς θα κάνεις εσύ με τα παιδιά σου #greekmotherquotes

#greekmotherquotes “Μαμά δν το βρίσκω” “Έτσι κι έρθω και το βρω, σε σκότωσα”

αν δω άλλη μια τσάντα θα στις πετάξω όλες έξω από το σπίτι #greekmotherquotes

#greekmotherquotes επειδή ξενυχτάτε με τα παιδιά στο τουίτερ να σας φτιάξω ένα τοστάκι να φάτε;

ετσι τα λες τωρα σε μερικα χρονια ομως θα εθεις να με βρεις και θα μου πεις”μανα ειχες δικιο τοτε κ εγω σε εβριζα” #greekmotherquotes

έτσι σε μεγαλωσα εγώ? #greekmotherquotes

“όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις”  #greekmotherquotes

-Πού είναι η μπλόυζα μου? -Στα άπλυτα! -Μα μια φορά τη φόρεσα! -Βρωμούσε τσιγαρίλα! #greekmotherquotes

κοιμασαι; Κοιμασαι; ΚΟΙΜΑΣΑΙ; Α.. ξυπνησες.. καλημερα.. που λες, ακου τι εμαθα (αυτη σε ξυπναει, κοιμοσουν) #greekmotherquotes

να’σαι κοντά στην έξοδο στα club που πας γτ αν πιάσει καμιά φωτιά στα κωλομέρη που πάτε δεν θα μπορείτε να βγείτε! #greekmotherquotes

πεινας?ΟΧΙ θελεις κανενα τοστ?ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΧΙθες να σου κανω κανα’βγο?ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ ΠΑΡΑΤΑΜΕ.καλα εγω φταιω π σας δινω συμασια #greekmotherquotes

Δεν είσαι καλά που θα βγείς με κοντομάνικο με τετοιο καιρό έξω. #greekmotherquotes

Εμ, τι νομίζεις? μόνα σας μεγαλώσατε? ΕΓΩ τα τράβηξα όλα #greekmotherquotes

Θα κρυώσεις και μετά εγώ θα σε ακούω να βήχεις όλο το βράδυ. #greekmotherquotes

Μια μέρα να λείψωμ εσείς είστε ικανοί να πεθάνετε απο την πείνα #greekmotherquotes

Μόνο και μάθω οτι έφυγες τελικά! Ουέ κ’ αλίμονό σου κακομοίρα μου! #greekmotherquotes

πάω για ύπνο, γιατί όπως λέει και η μαμά μου: παιδί μου πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο, δεν θ’ αντέξεις #greekmotherquotes Night people

χτυπάει τηλ σπίτι: – έλα παιδί μου που είσαι; – έξω (ειρωνική) – έξω; αφου σπίτι σε πήρα! #greekmotherquotes

στο αυτοκινητο:προσεχε προσεχε προσεχε προσεχε προσεχε προσεχε προσεχε.μαμα βγες εξω τωρα.#greekmotherquotes.

τον ακουσες τον καιρο αυριο?αμ που να τον ακουσεις. μηπως ανοιγετε καθολου τηλεοραση να μαθετε & τπτ χρησιμο?ολο αηδιες.#greekmotherquotes

την ειδες την γκαγκού ?ηρθε και στην ελλαδα. ( @ladygaga meaning) #greekmotherquotes.

οτι σου λεω δε στο λεω για το κακο σου.μανα σου ειμαι λες να μην θελω το καλο σου? #greekmotherquotes

μαμαααα πειναω-σηκω να φτιαξεις μονος σου τπτ-καλα αστο-τι θες παιδι μου να σου φτιαξω και δεν μου λες.#greekmotherquotes

(στον μπαμπά) Ακούς γλώσσα που έβγαλε η κόρη σου? (όταν έβγαζα γλώσσα ήμουν μόνο δική του κόρη =Ρ) #greekmotherquotes

-κλείσε χρεώνομαι! -όχι εγώ χρεώνομαι που σου πληρώνω την σύνδεση #greekmotherquotes

Φάε και την τελευταία μπουκιά. Είναι η δύναμή σου! #greekmotherquotes

#greekmotherquotes έτσι μου έρχεται να παρω να την ξυπνησω να δω τι θα μου πει να σας το γράψω

Ας ηχογραφήσει κάποια τα #greekmotherquotes και ας τα ανεβάσει σε mp3 να τα βάζουμε να παίζουν όποτε μας λείπουν οι μανάδες μας.

Κατηγορίες:hashtags