Αρχική > hashtags > #dalika

#dalika

02/11/2010

Οι νταλικιέρηδες είναι στην επικαιρότητα (Σεπτέμβρης 2010)

Νταλικέρηδες συγκρούονται με δυνάμεις των ΜΑΤ στη Βουλή. Αν πέσει μια βόμβα στο Σύνταγμα, θα αφανιστούν οι τρεις πιο μισητοί τύποι ανθρώπων.

Το σαραντατρίο http://twt.gs/B45IDm αφιερώνει στον αγωνιστή Γιάννη απο Σύνταγμα http://twt.gs/6nmVnL

εννοείται πως τα #dalika -nis είναι η ράτσα σκύλου των νταλικέρηδων!!!!

Την νταλίκα μην τη βλαστημάς, αυτή σου δίνει για να φας. #dalika

Της νταλίκας η φορτωσιά είναι μια άβυσσος, πότε κόλαση και πότε ο παράδεισος. #dalika

φορτηγό που βγάζει φωτογραφίες: νταλάικα. #dalika

γυναίκα και #dalika δεν δανείζονται! #ntalika

Eλληνικη ταινία με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη «Το ξύλο βγήκε απο την #ntalika »

Ρώτα τί μπορείς να κάνεις εσύ για τη #ntalika σου και όχι αυτή για σένα

Αν πας με άλλη, θα σου σπάσω τη #ntalika

πρώτη #ntalika απόψε μονος μου.πρώτη #ntalika εγω και ο πόνος μου

Να σου θυμίσω είχε #ntalika τη μέρα που σε γνώρισα

έλα να πάμε στο νησι.η #ntalika ,η μάνα σου,εγω και συ

και για να μη ξεχνιόμαστε στο πνεύμα της ημέρας…χωρίς νερό μπορώ χωρίς #dalika όχι

πως λέγεται ο φορτιγαντζής που ειναι μισός άνθρωπος και ο μισός λύκος? da-λυκάνθρωπος!!! #dalika

σα βγεις στον πηγαιμό με τη #dalika, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος

Όπου ακούς πολλές νταλίκες κράτα και μικρό αμάξι. #dalika

Οι νταλίκες κι οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές #dalika

μαζι μου ασχολεισαι ποσο νταλικας εισαι #dalika

Τι είχες #dalika, τι είχα πάντα…

Άλλα τα φρένα του αμαξιού κι άλλα της νταλίκας.. #dalika

ηδύποτο των νταλικέρηδων : νταλικέρ #dalika

τέσσερις γάμοι και μία #dalika

εστιατορια με εδεσματα στην εθνικη οδο:Νταλικα-τεσεν #dalika

Έλα να πάμε στο νησί, η #dalika σου εγώ και σύ.

Καλα ε,εφυγε ο σακης απο το eurovoice!Θα βαλω την #dalika μου να κλαιει!

η νταλικα κι βουλη η εχουν την τυχη την καλη! #dalika

Πώς λέγεται το στυλ μαύρο νύχι και μακρύ στο μικρό δαχτυλάκι; Νταλικιούρ! #dalika

Νταλικέρη, νταλικέρη ας το καμουτσίκι απ το χέρι #dalika

Ρόδα ρόδα γίνεται η νταλίκα τριαξονικό #dalika

Βρήκα την #dalika σου σβηστή και το κλειδί παρμένο.

μάθε #dalika κ άστηνε, κ άμα πεινάσεις πιάστηνε.

«Χίλιες και μία νταλίκες» Τι θα δούμε απόψε… #dalika

Ο οδηγός με το σαραντατρίο τι να κάνει άραγε σήμερα; #dalika

Οι πιο όμορφες γυναίκες που γνώρισα στη ζωή μου ήταν νταλικέρησες… #dalika

τη νταλίκα σου κι αν τρίβεις το φορτηγατζή χαλάς. #dalika

#dalika ειναι αυτο στην τσεπη σου ή χαρηκες που με ειδες?

Για την #dalika ρε γαμώτο.
Κάθε #dalika και καημός…

Από’δω η νταλίκα μου κι από’δω το ΙΧ μου #dalika

πως λέγεται ο φορτιγαντζής που ειναι μισός άνθρωπος και ο μισός λύκος? da-λυκάνθρωπος!!! #dalika

«τι τριαξονικο μωρο εισαι εσυ μανα μου??» #dalika

μια #dalika δε φέρνει την άνοιξη

empa sth #dalika re, pame gia kana kafe….

ειναι βαρια,βαρια η #dalika του τσολια

στην αδεια μου νταλικα αποψε μπηκες #dalika

έβγαλε η #dalika κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο!!!

Ανέβα στην νταλίκα μου κούκλα μου γλυκιαααα… #dalika

»Γιατι επαψες Νταλικα να θυμiζεις…» #Dalika

..Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά ήταν μια λέξη μοναχά.. #dalika

Κλαίω κι οδηγώ στην Αττική Οδοοοο, κάτω απ’τη #dalika φοράω φορτηγοοοο..

γιατι νταλικα μου δεν εισαι πια εδω γιατι νταλικα μου νυχτωνεις μακρια μου #dalika #tsalikis

Συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω,τι λένε οι οδηγοί των ΦουΔουΧι #dalika #mitropanos

Βγαίνει η #dalika τσάρκα στην Αθήνα, Βάθη Μακρυγιάννη Κολωνό. Μάτια μου μεγάλα, μέλι με το γάλα γέμισαν οι δρόμοι νταλίκες.

Ζόρικος κρεμανταλάς ο καιρός που κουβαλάς, η ζωή σου μια #dalika με μπαγάζια και με ΙΚΑ #Bellou

#dalika είσαι μια γλύκα, του Γιωργάκη η μόνη προίκα

Τις κοντής νταλίκας, της φταίν οι ρόδες… #dalika

masaei h #dalika tarama?

αφού όλοι απόκλαψαν, δάκρυσε και η νταλίκα #dalika

lika μου,στους χτυπους της καρδιας μου αποψε κορναρε…

κύλισε ο τέντζερης και βρήκε τη νταλίκα #dalika

h #dalika where art thou ??

Το μ*υνί σέρνει νταλίκα.. #dalika #pamela

dalikeri, dalikeri ase to timoni apo to xeri #dalika

Ρόδα, τσάντα και #dalika .

η γριά νταλίκα έχει το ζουμί #dalika

της νταλίκας τους το χαβά αυτoί #dalika

Τι έχει ένας νταλικιέρης όταν καψουρεύεται? Νταλ(ι)κά! #kammeno #fail #dalika

νταλικα με κι ας κλαίω! #dalika

Απ’το παράθυρό μου βλέπω μια και δυο και τρεις και τέσσερες (κ.ο.κ) νταλίκες στον Πειραιά #dalika

Οποιος δεν έχει μυαλό έχει #dalika

Από την πόλη έρχομαι, και στην κορφή #dalika

Νταλίκα που φαίνεται κολαούζο δε θέλει #dalika

Νταλίκα μ’ είπες μια βραδιά #dalika

da-lee-ka!! το όχημα του μπρούς λί! #dalika

άσε που η Καλομοίρα πήγε στο γάμο με #dalika

νταλίκα νταλίκα γίνεται η αγουρίδα μέλι #dalika

Σε είδα στο Σύνταγμα με βλέμμα όλο γλύκα, μα ξάφνου μου την έκανες και μπήκες σε #Dalika

Ήσουνα ξυπόλητη και μάζευες ραδίκια, τώρα που σε πήρα εγω γυρεύεις και #dalika kai oxi skoularikia!!

Βγάζει απ’ τη #dalika ξύγκι.

Ο επισημος χαιρετισμος στην Πλ.Συνταγματος: Που εισαι ΜΑΝ ??? #Dalika

Με τετοιες φάτσες που έχουν οι περισσότεροι νταλικέρηδες, θα έπρεπε να τους αποκαλούμε «νταλικάντζαρους». #dalika

Φορτηγατζής που στο πλάι της νταλίκας τους έχει ζωγραφισμένα πολλά θαυμαστικά: Νταλίκης. #dalika #tsalikis

όπου ακούς πολλές νταλίκες κράτα και μικρό αμάξι. #dalika

νταλίκα απο τον τοπο σου κι ας ειν’και φορτωμένη! #dalika

ηθελε η νταλίκα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφηνει #dalika

κάτσε κάτω απ τη #dalika

λευτεριά στα καμπιρατέρ #dalika

Κάλλιο νταλικόδενε παρά νταλικογύρευε! #dalika

Mια νταλίκα δε φέρνει την άνοιξη! #dalika

ήγε η νταλίκα στο παζάρι κι ήταν μέρα Σάββατο! #dalika

η νταλίκα θα κορνάρει 3 φορές #dalika

οιος είδε τη Νταλίκα και δεν την φοβήθηκε; #dalika

Παίζει και με tv τίτλους: Νταλίκα η Άσχημη! #dalika

Δυο νταλίκες σε μια μασχάλη δε χωράνε! #dalika  Μια νταλίκα την ημέρα την Ελλάδα κάνει πέρα #dalika

η νταλίκα απ’ την περσία, πιάστηκε στην εφορία #dalika

γυναίκα και #dalika δεν δανείζονται! #ntalika

Όποιος δεν παινέσει τη νταλίκα του, πέφτει και τον πλακώνει! #dalika

μαζί μου ασχολείσαι πόσο #dalika είσαι..

ο κυκλος των χτυπημένων νταλικών #dalika

Πολλά μ..νιά τριγύρω μου, στη Νταλίκα μου κανένα. #dalika

‘Γιατι επαψες Νταλικα να θυμiζεις…» #Dalika

Κάλλιο ριπή του πιστονιού στον τόπο να μ’ αφήσει, παρά ν’ αφήσω Μάρσα μου άλλον να σ’ οδηγήσει. #dalika

ΓΑΠ: Νταλίκες υπάρχουν!!! Νταλίκες υπάρχουν!!!! #dalika

Χεστήκαμε και η #dalika γέρνει

Ο καλός ο Νταλικέρης στη Σταδίου φαίνεται #dalika

οσα ξέρει ο νταλικιέρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος #dalika

μασάει η νταλίκα ταραμά???? #dalika

Της νταλικας το καγκελο #dalika

Τ´ άρματα, τ´ άρματα Ωμερ Βρώνη. Έπεσε η #dalika και μας πλακώνει

Πώς λέγεται ο νταλικιέρης πούστης; Νταλικιουρία! #dalika

#dalika φτώχεια και φιλότιμο

#dalika κερνά και #dalika πίνει

θα ζήσω ελεύθερο πουλί κι όχι #dalika σε κλουβί

ώστε την Πάμελα στους φορτηγατζίδες να σταματήσουν όλα #dalika

Ήσουνα ξυπόλητη και μάζευες ραδίκια, τώρα που σε πήρα εγω γυρεύεις και #dalika

Δείξε μου τη νταλίκα σου, να σου πω ποιός είσαι! #dalika

Νόμος είναι το δίκιο της νταλίκας. #Dalika

δείξε μου τη #dalika σου, να σου πω ποια είσαι!

Στο Λευκό τον Πύργο πήρα τα φιλιά της είχε μια νταλίκα στην Καλαμαριάαα #dalika

όπου μαρσάρουν πολλές νταλίκες αργεί να ξημερώσει #dalika

Ο οδηγός νταλίκας=νταλικέρης. Η oδηγός νταλίκας=νταλικατέσεν #dalika

Έκλασε η νταλίκα, σχόλασε ο γάμος.. #dalika  ηθελε η νταλίκα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφηνει #dalika

της νταλικας η ροδιά ειναι μια αβυσσος #dalika

την #dalika και αν την πλενεις το σαπούνι σου χαλας.

_

ΒΥΤΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Τις τελευταίες μέρες οργανώνω την αφόδευσή μου με τέτοιο τρόπο ώστε να τη πραγματοποιώ στη δουλειά για να μην επιβαρύνω το βόθρο σπίτι μου.

Επίσης παίρνω τα πιάτα και τα ποτήρια μαζί μου στο μπάνιο όταν κάνω ντουζ και πλένονται και αυτά. #exwvothro

Α! σήμερα το πρωί μου άδειασαν το μισό βόθρο για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν και άλλους. Θα μισοχέζω μέχρι την επόμενη φορά.

παγωσε η τζιμινιερα και απ’εξω απ’το βυτιο, drivers μαζεμενοι συζητανε.

Εμένα πάντως ο παππούς που πολέμησε τους Ιταλούς, δεν μου είχε πει ότι όλα αυτά τα έκανε για να μείνει κλειστό το επάγγελμα του φορτηγατζή.

Κατηγορίες:hashtags