Αρχική > hashtags > Δούλεμα στους snobs #giati_eimai_apo_ti_lifo

Δούλεμα στους snobs #giati_eimai_apo_ti_lifo

25/12/2010

Τι έγινε:

Διάλογος στη Λαϊδα:-Είναι όρθιοι στο διάδρομο, δεν γίνεται να μπείτε. -Βάλτε μόνο εμάς τους 2. -Γιατί μόνο εσάς; Γιατί είμαστε από τη Lifo
Μα, «είμαστε από τη Lifo;» για να μπεις σε μια προβολή με ελεύθερη είσοδο στην οποία αριβάρεις καθυστερημένη; Πας καλά κυρά μου;
Αυτό την ατάκα «γιατί είμαστε από τη Lifo» θα την κοροϊδεύω όλο το βράδυ.Ζητώ την κατανόησή σας.

-θα κερδίσω στο BigBrother, στο MasterChef, στο XFactor και θα με διαλέξει και ο αγρότης μου -πώς θα τα καταφέρεις; #giati_eimai_apo_ti_lifo

Λοιπόν, να κοπεί αυτό το αστείο τώρα! Αμέσως! #giati_eimai_apo_ti_lifo

Όλοι για τη LiFO μιλάνε #giati_eimai_apo_ti_lifo

-Θέλω να μου κάτσεις ενώ θα βλέπουμε Αρονόφσκυ.-Γιατί? #giati_eimai_apo_ti_lifo

ανάληψη 5.000€ παρακαλώ -μα δεν έχετε λογαριασμό -ναι αλλά αυτο δεν έχει καμιά σημασία #giati_eimai_apo_ti_lifo

Βρήκα το προβλημα. Τωρα πια δεν κολλάει. -Γιατι? -#giati_eimai_apo_ti_lifo

Εχει δικιο το παιδι :ρ για παμε με AV “@YannisNenes: Σταματήστε με τη lifo. Λυσσάω να πω κι εγώ αλλά δεν είναι σωστό.”

Μ’αυτά που διαβάζω στα τελευταία tweets, ένα μόνο πράγμα μπορώ να υποθέσω: Ο Τσακ Νόρις #einai_apo_ti_Lifo.

Το Νόμπελ Λογοτεχνίας πρέπει να το πάρω εγώ #giati_eimai_apo_ti_lifo #NobelPrize #literature

Εμένα μου αρέσει η LiFO  #giati_eimai_apo_ti_lifo

-Έχω δυσκοιλιότητα -Γιατί; #giati_eimai_apo_ti_lifo

Μην σκας αν σε αγνοούν στο twitter #kai_den_eisai_apo_tin_lifo. To 71% το ίδιο με εσενα παθαινει.

Γκόμενα: Και τώρα; Γκουσγκούνης: Τώρα θα σε γαμήσω #giati_eimai_apo_ti_lifo

Κατηγορίες:hashtags