Αρχική > θέματα > Περί τεχνολογίας #1

Περί τεχνολογίας #1

30/12/2010

Σε αυτό το σημείο να ενημερώσω όλη την κομπανία ότι περνάω όλη την Κυριακή μου με ένα μοντέλο Excel-based μοντέλο

– Δεν έχω πια κανένα ενδιαφέρον για τη ζωή.. – Γιατί το λές αυτό;; – Ρε μαλάκα, ξέρεις από πότε έχω να μπω στο Google;

Μια μέση ελληνική οικογένεια έχει 2 αυτοκίνητα, 1 σκύλο και 3 blog.

Το «Μέγαρο ΟΤΕ, 11 λεπτά», το έχουν υπολογίσει με κάποια περιεργη χωροχρονικη συνάρτηση. #outese3tetarta

όπως έιναι γνωστό, είμαστε οι μηχανικοί του άυριο γιατί τα πάντα τα αφήνουμε για άυριο.

Chux: A new Linux distribution by Chuck Norris: http://wp.me/p10Ovb-J — #Chucknorris #Linux #distro

LOL Οι καταστροφές στον πλανήτη. http://bit.ly/ad9ID3

Όταν χάνεις τη δουλειά σου, είναι σαν να χάνεις κάποιον συγγενή. Όταν χάνεις τον υπολογιστή σου, είναι σαν να ξεκληρίζεται όλο το σόι σου.

Στο google earth μπορείς να δεις πυραμίδες, μαγευτικές κοιλάδες, χωριά των Ίνκας. Προτεραιότητα όμως έχει πάντα, ο ηλιακός στην ταράτσα σου

Ένα PC έχει γεράσει όταν πλέον δουλεύει χωρίς λάθη (από @hierwirdslustig) #uebersetzung

Η Βίβλος είναι σαν τις άδειες στο software. Κανένας χριστιανός δεν την διαβάζει ως τέρμα, αλλά όλοι την δέχονται #uebersetzung

το κινητο μου γραφει πανω δεξια 3,5G. Αποκλειεται να πηγαινουμε τοσο γρηγορα. Α! Το ιντερνετ ειναι.

InternetExplorer : το Νο.1 στους browser για να κατεβάσεις κανέναν καλύτερο (από @hierwirdslustig) #uebersetzung #einai_filoi_mas

οταν δε βρισκω το bug στον κωδικα μου θελω να σηκωθω ανθρωπος και να φωναξω «ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙΙΙΙΙ»

-Διαβαζεις ποτέ αυτά που σου στέλνω στη δουλειά; -Μονο αν λένε NSFW! 😉 #HouseMD #epic

Προς Νομικούς κ ΑΠΠΔ: Ο γυιος μου είναι 2 ετών. Τον παρακολουθώ όταν κοιμάται με μπέιμπι κάμερα. Δεν τον έχω ενημερώσει. Είναι παράνομο;

στάζει μειλ το στόμα του

Μόλις συνειδητοποίησα ότι κάθε φορά που χρησιμοποιώ emoticon σε chat, κάνω κι εγώ ασυναίσθητα την ίδια γκριμάτσα με το emoticon. #junkie

Τα αγόρια έχουν νέο χούι. Βγάζουν+μετράνε τις φωτ. μηχανές τους. Πιστεύω πως κ τη μέτρια αν ξες να τη χρησιμοποιείς σωστά καλά είναι.

Και τωρα το χειροτερο μου. Να επιμερισω τηλεπικοινωνιακα κοστη σε πλοια. Τα λεμε σε 2 ωρες αν δεν εχω κρεμαστει με ethernet καλωδιο.

Το Excel ειναι ο Παρθενώνας της πληροφορικής.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity. (

Σκέφτομαι να στείλω κάπου cv, με emoticons,greeklish και γραμματοσειρα comics. Για να μέτρησω αντιδράσεις.

ο σερβερ πετσικαρισε κι ο γιωργος δεν τελειωνει. μπατσοι γουρουνια δολοφονοι.

Μου έγραψαν «jfgi». Έψαξα στο google να δω τί σημαίνει. Έζησα τον ορισμό της ειρωνείας.

Θυμήθηκα αυτό: «Fighting on the Internet is like running a race in the Special Olympics. Even if you win, you are still retarded».

«Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;». Γκουγκλ». Από τον @YannisNenes, εδώ http://goo.gl/RtNW (Η Ο. μου μοιάζει)

Αφού πιάσαμε το irc, να σας πω πως στην πραγματικότητα είμαι μια 18χρονη sex maniac bi-curious με μεγάλο στήθος.

ζω για την μέρα που θα κυκλοφορήσει ο Ρώμας σε blu-ray

Στους κύκλους των πλουσίων πιστεύουμε ότι το σεξ είναι για τους φτωχούς, που δεν έχουν να πληρώσουν το internet

Mετά από το spam mail υπ’αριθμόν 2459 πείστηκα τελικά για εκείνη την επιμύκηνση πεους.σε ευχαριστώ Φιλιππινέζε φίλε #spam

Στο iTunes τα ελλ. τραγούδια είναι πιο ακριβά απο τα ξένα! Λογικό! Τι να μας πουν οι παραγωγές της LadyGaga μπροστά στης Ζηνα ας πούμε…

Τα προϊόντα της Apple είναι φιλικά προς το περιβάλλον γιατί αν τα αγοράσεις μετα δεν έχεις λεφτά για να πάρεις κάτι άλλο που ίσως το βλάπτει

«Ακου να σου πω Μαρία! Θα παντρευτεις το ΑΦΜ 27652829296! Έχει 7 νοικια! Να το ξεχάσεις το ΑΦΜ 876288257». Μάνα χάκερ … 🙂 #forol_dilw_net

Δωρεάν φιλοξενία στο server μας μόνο με €170. Όπως λέμε φρεσκοκαταψυγμένο

Software Engineer με 10ετη υπηρεσια σε μεγαλα εργα σε object και service oriented πλατφορμες με διπλωμα για παπακι 50ρι.

Τεχνικός στο σπίτι, με κάθε «χμμ, χμμ» που κάνει προσθέτω 20€ στο σύνολο. Για κάθε «άι άι» 40€To Unix και το ποδήλατο δεν τα ξεχνάς ποτέ… #unix #command_line #vi

αν μια μέρα αποδειχθεί ότι όλα αυτά τα spam για επιμήκυνση πέους κ δάνεια από αφρικανούς πρίγκηπες λέγαν αλήθεια, θα νιώσουμε πολύ μαλάκες

Ενας φίλος μου είπε τότε ότι η γυναίκα του του έβγαλε ένα λογαριασμό hotmail και ντρέπεται να δώσει τo e-mail του στον κόσμο!

Η αλήθεια είναι οτι όταν μου βγαζει η google «did you mean:», νοιώθω κάπως άσχημα …

λεω στον κολλητο: «ελα ρε μαλακα να δουλεψουμε μαζι, λιγο κωδικα, λιγο ΙΤ, λιγο κρασι λιγο θαλασσα κι εμενα… το αγορι σου»

σα βγεις στο πηγαιμό για τις πωλήσεις, φρόντισε να ναι τζιτζί το πρεζεντέϊσον

Τον Πάγκαλο τον βολεύει το iPad γιατί μπορει να το βάζει στην κωλοτσεπη

Στη μάνα σου το πες; RT @Anilikos: Χρειάζομαι ένα module για joomla συμβατό με acajoom για διαχείρηση newsletter ενός site με captcha

Γνώρισα άτομο που επειδή ήταν κάτω από 18, πάτησε «Leave Now» σε τσοντοsite. Και φαίνεται φυσιολογικό παιδί απ’ έξω.

Κατηγορίες:θέματα