Αρχική > θέματα > Γιορτές και κάλαντα #1

Γιορτές και κάλαντα #1

31/12/2010

ΓΙΟΡΤΕΣ

Χριστούγεννα και μαλακίες. Σαν ενα απλό ΣΚ ήταν μονο που χαλάς τα διπλάσια λεφτά

Ρωτάει μια πουτάνα μιαν άλλη: – Τι θα ζητήσεις φέτος απο τον Αγ. Βασίλη; Και η άλλη απαντάει: – 50 ευρώ, ό,τι ζητάω και απ’ τους άλλους

Νομίζω ότι πάνω στην ψημένη φέτα του τόστ εμφανίστηκε το πρόσωπο του Ιησού, αλλά δεν θα το κάνω και θέμα χρονιάρες μέρες

Μην κάνετε unfollow ρε μαλάκες. Χριστούγεννα έχουμε.

Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι είναι η Δεντρολιβανιά

Απο το πρωι χτυπάνε τα τηλέφωνα. Η μάνα μου δε με δίνει στους συγγενείς. Λέει ότι ειμαι στο μπάνιο γιατί φοβάται μη τους μιλήσω άγρια

Τι ωραια που ειναι στην εξοχή. Ανοιγουν τα πνευμόνια σου και απολαμβανεις καλύτερα τον καθαρό καπνό απο το τζάκι του γείτονα

Μόλις έρθουν οι λογαριασμοί ΔΕΗ να δείτε πως θα ξεχάσουμε όλοι το «Πνεύμα των Χριστουγέννων» και θα κλαίμε για το «Ρεύμα των Χριστουγέννων»

Το καλό με το να μένεις στο πατρικό σου στις γιορτές: Πλένουν τα πιάτα άλλοι. Το κακό: Τα πλένουν την ώρα που κάνεις μπάνιο

Τα παιδάκια στην πλατεία απέναντι έχουν μπερδέψει τις γιορτές και πετάνε βαρελότα. Χριστός ανέστη.

Τα παιδάκια από δίπλα τρέχουν και ουρλιάζουν σαν δαιμονισμένα. Να χτυπήσω το κουδούνι να τους πω κάτι που δεν ξέρουν για τον Άι Βασίλη;

Γλυκο που είναι στο τραπέζι άλλα δεν σε αφήνουν να το φας γιατί φοβούνται μη δε ξημερωσεις απο το πολυ φαι. Τζιζcake .

Μόλις μου θύμισε η μάνα μου ότι την περασμένη Πρωτοχρονιά μου είχε πέσει το φλουρί. Λέω να δηλώσω αποχή από τον φετινό διαγωνισμό

Ο Τόνυ Μοντάνα έκανε πάντα «λευκά» Χριστούγεννα ..

Μην γράφετε ευχές σε greeklish! Δεν πιάνουν!

ΣΟΒΑΡΑ TWEETS

Τα Χριστούγεννα στην εποχή των social media: Δείτε το απολαυστικό video. http://goo.gl/fb/oX0rt

Σε μια δίκαιη κοινωνία,ο Πάγκαλος θα πέθαινε απ’την πείνα και τα παιδάκια της Αιθιοπίας θα είχαν γεμάτα στομάχια. #justice

Ευτυχώς υπάρχουν και οι γιορτές, να επανέλθουμε στα βιβλία που ξεχάσαμε μες την καθημερινότητα.

ΚΥΝΙΚΑ TWEETS

#FF τα παιδάκια που τραγουδάνε σήμερα μέχρι να βρεθούνε σε απόμερο μέρος και να τα ληστέψετε

Στα επόμενα κάλαντα (31/12) θα δωσω στα παιδάκια μελομακαρονα με lsd, και θα γυρίσω ταινία μικρού μήκους για τις παρενέργειες στον ήχο τους.

Λήστεψα κάτι παιδάκια με κέρματα που τραγουδούσαν πόρτα-πόρτα. Έπρεπε να πληρώσω τις κάρτες.

Today’s tip: Εαν δεν θέλετε επισκέψεις απο παιδάκια σήμερα, βάλτε στη διαπασών Πορτοσάλτε. Εγγυημένο αποτέλεσμα

Γιατι μου ερχονται ολο κοριτσακια για τα καλαντα ? Φταει που ανοιξα με το εσωρουχο την πρωτη φορα ?

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΛΑΝΤΑ

Σας παρακαλώ ελάτε πάρτε τα παιδάκια. Με έχουν ξυπνήσει 7 φορές και όλα τραγουδάνε το ίδιο τραγούδι και σε δυο στροφές σταματάνε

Τώρα που είπατε για κάλαντα,οτιδήποτε υπάρχει που τρώει και περπατάει έξω απ την πόρτα μου αύριο πριν τις 14.00 θα ΕΞΟΛΟΘΡΕΎΕΤΑΙ !

όποιο παιδάκι χτυπάει επίμονα το κουδούνι αύριο το πρωί για τα κάλαντα,θα μάθει όλη την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη.

@moloch82 Βαράνε το κουδούνι του κουτσού καρκινοπαθους στις 8μιση το πρωί; Φταίει να βγει με το σώβρακο και την πατερίτσα να κοπανάει κεφάλια;

Να πάρω ένα καλάσνικοφ και να βγω στην πόρτα,έτσι για να δω τις αντιδράσεις που θα ‘χουν τα βλαμμένα που χτυπάνε επί 5 λεπτά το κουδούνι

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Είμαι σίγουρος πως από παιδάκια που λένε τα κάλαντα, ένα μεγάλο ποσοστό έχει ήδη εμπειρία από το x-factor.

Ο πατερας μου πληρωνει τα παιδια στα καλαντα αναλογα με την ευφωνια, το τεμπο, το μπριο. Πιο Americal idol judge πεθαινεις.

Μας τάραξαν στα κάλαντα. Νάρχοντες και νάρχοντες.

Και λένε τα παιδάκια τα κάλαντα. Και λες: Sorry guys, δηλαδή τώρα θέλετε να σας πληρώσω γι΄ΑΥΤΟ;

Τα παιδάκια από δίπλα τρέχουν και ουρλιάζουν σαν δαιμονισμένα. Να χτυπήσω το κουδούνι να τους πω κάτι που δεν ξέρουν για τον Άι Βασίλη;

Συμπερασμα ημερας: Τα παιδια δεν ξερουν τα καλαντα

τα παιδάκια που λένε τα κάλαντα είναι λίγο μεγαλύτερα από ότι συνήθως ή είναι η ιδέα μου???

Από το πρωί περνάει απ’έξω Άγιος Βασίλης πάνω σε μηχανάκι με κασετόφωνο που παίζει τα κάλαντα στη διαπασών
ήρθε ένα παιδάκι με γραβάτα να μου πει τα κάλαντα. θα του δώσω κάτι να πάει να αλλάξει.

Μόλις χτύπησαν το κουδούνι τρεις μαντραχαλάδες! Για τα κάλαντα ήρθαν ή για να παίξουμε ξύλο???

Aυτό που χτυπάνε στις 14:25 να σου πουν τα κάλαντα μου θυμίζει τις τραγουδιάρες που πάνε επαρχία για αρπαχτές! Ότι προλάβουμε να αρπάξουμε!

Τίποτα δε μου τη σπάει όσο κάτι αποτυχημένοι 25άρηδες με κιθάρες και μαλλί Κομπέιν να λένε #kalanta . Άσε τα παιδάκια να τα πουν ρε μαλάκα..

κατανοώ πληρως το λογο, αλλα μην πηγαινετε με τα παιδια σας για καλαντα.καλυτερα να μην πανε καθολου,παρα να τους χαλατε ολη την πλακα

Παιδάκια στο δρόμο για τα κάλαντα με έναν γονιό-bodyguard. κακόμοιρα παιδάκια.

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ

σήμερα, εκεί που έπινα καφέ, μου τα είπε παιδάκι&φεύγοντας μου λέει με την παιδικότητά του: «εσύ είσαι πλούσιος, έχεις μάι-φόουν» #ΝΥΕ2011

Έτσι.. όσοι δε δουλεύετε, να σας πήξουν τα πιτσιρίκια χτυπώντας τα κουδούνια.

2 κοριτσάκια που έλεγαν τα κάλαντα για άλλα 2 κοριτσάκια που έλεγαν τα καλάντα: «οχ αυτές οι πουτ@νες που συναντήσαμε στην Πατησίων»

Και σε λίγα χρόνια θα λένε κάλαντα απο webcam και θα τους δίνουμε λεφτά με e-pay

η μητέρα μου δεν θυμάται ότι μου έφερνε τα παιδιά που λένε τα κάλαντα στο δωμάτιο μου όσο κοιμόμουν «να μου τα πούνε». το έκανε. αλήθεια.

Αν δεν θυμάστε τα κάλαντα για την σημερινή ημέρα ή ξεμείνατε από τρίγωνο, η εφαρμογή Κάλαντα (iOS) είναι για σας! http://bit.ly/fvDPZJ

δώρο το πειρατικό του Μπεν Τεν, στο παιδάκι που με ρώτησε τί τάξη πάω. Τα νιάτα τα μπερμπάντικα.

Πειράζει που ανοίγω στα παιδάκια που λένε τα κάλαντα με τις πυτζάμες? #oi_pantofles_exoun_to_goofy

Παιδακια λενε τα καλαντα «αρχη που μπηκε ο χριστος» και λεει ο διπλα-κοβει τα καλαντα και λεει – «βγηκε βλακα».

Ηρθαν 5 παιδακια, και μου λενε εχετε 2 επιλογες τον μικρο τυμπανιστη ή τα καλαντα!!! Πήραν 10€ γιατι ένιωσα ότι εγω εχω τον ελεγχο…

Ήρθαν 3 7χρονα να μου πουν τα κάλαντα κ ξαφνικά έπιασα τον εαυτό μου να μιξοκλαίω. Δεν πάω καλά. Φανταστείτε πόσο τρελή φάνηκα στα κακόμοιρα

Η @StelinaZon τα λέει φορώντας μόνο μία μεταξωτή εσάρπα. Μόνη της. Στο σαλόνι της. Με καφέ και τσιγάρα. #kalanta

Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ


Ανασφάλιστη παιδική εργασία! Αίσχος δεν υπάρχει κράτος!!! #kalanta

αληθεύει ότι τα παιδάκια μετά τα κάλαντα πάνε για περαίωση ? #lol

Κύριε Παπακωνσταντίνου, υπάρχουν παιδάκια που λένε τα κάλαντα μισά. Άρα φοροδιαφεύγουν. Καλά, για απόδειξη ούτε λόγος…

Έδωσα 5 εύρω στα παιδάκια για τα κάλαντα και με κοίταξαν σαν σκουπίδι..:(

Αγοράκια χτυπούσαν το κουδούνι μπουρδέλου για να πουν τα κάλαντα. Η κρίση επιβάλλει απενοχοποίηση.

Ο γείτονας αντί για λεφτά έδωσε στα παιδάκια 2 αποδείξεις απο την συλλογή του…Και αυτά λεφτά είναι…#kalanta

να φορολογηθουν τα καλαντα.. ως ποτε θα την πληρωνουν μισθωτοι και συνταξιουχοι

Παταξη της φοροδιαφυγης… Φορο σε ολα τα παιδακια που θα βγουνε για τα καλαντα σημερα!!!!

Είδατε κανένα πιτσιρίκι σήμερα να κόβει απόδειξη για τα καλαντα; Πώς να πάει μπροστά αυτή η χώρα μετά..από τα παιδάκια που λένε τα κάλαντα «περνάνε» οι αποδείξεις

ο μελλοντικός εφιάλτης της κρίσης,θα βλέπεις παιδάκια να λένε τα κάλαντα και να έχουν και μια ταμειακή μηχανή για αποδείξεις!!

Ρε λες να εχει βγει το ΣΔΟΕ βολτα σημερα που λενε τα παιδια τα καλαντα?

Καλημερα…θα προτιμουσα να λεω τα καλαντα σημερα αντι να παω για δουλεια..περισσοτερα θα βγαλω #themorningzone

Οποιος βρει το φλουρί θα δώσει απόδειξη και θα το δηλώσει στην εφορία! Να ξηγιόμαστε! #newyear

Μόλις μου θύμισε η μάνα μου ότι την περασμένη Πρωτοχρονιά μου είχε πέσει το φλουρί. Λέω να δηλώσω αποχή από τον φετινό διαγωνισμό.

@xrysomou Απογοητεύτηκα από τα #kalanta σήμερα. Πολύ κακοντυμένα τα παιδάκια. Ασε που κανένα δεν ήξερε να μου τα είπε στα Γαλλικά. Mon Dieu!

Κατηγορίες:θέματα