Αρχική > θέματα > Logo-παίγνια στο twitter #2

Logo-παίγνια στο twitter #2

20/01/2011

Γαλάτης ρεπόρτερ που αποκαλύπτει στοιχεία: Wikilix.

-«Μωρό μου σου ετοίμασα φωλιά κρόκου με ντρέσιν ασπραδιού, σε ελαιόλαδο» -«Ακούγεται γαμώ!» -«Τηγανητά αυγά είναι ρε μαλάκα.»

Την Ισπανία την έκανα δώρο οι Έλληνες στον Πάνα. Εξού και «εις Πάνα», Εσπάνα. Και ο Πάνας ήτο τράγος. Που ζει σε μαντρί «μαντρίντ» Μαδρίτη.

Είχα μια ιδέα: Στις σακούλες εμετού της Cyprus Airways να βάλουμε ένα χάρτη της Κύπρου και από κάτω να γράφει «Δεν ξερνώ». Δεν τους άρεσε.

Μερικά πράγματα δεν είναι καθόλου τυχαία. Όπως το γεγονός ότι οι λέξεις «Άγγλοι» και «ugly» είναι ομόηχες.

Τα πρώτα ραντεβού είναι σαν demos παιχνιδιών: Δείχνεις μια ιδανική εικόνα, μπας και την πατήσει ο άλλος και πάρει τη full version.

ο πατερας σου δουλευει; γιατί ο δικός σου χάλασε;

«Το facebook; Τίποτα ιδιαίτερο. Απλά ένα εργαλείο για να ξερνάω την ώρα μου» #sardam #true_story

Μην βροντοχτυπάς τους lobsters, η δουλειά κάνει τους hipsters, το γυαλί, το πανωφόρι, το μαλλί

Δεν retweet τίποτα απο όσα γράφεις, αλλα θα υπερασπιστώ μεχρι unfollow το δικαίωμα σου να τα tweet. #adikoumai_gamwto

Δεν με νοιάζει τιποτα, δεν Φοβάμαι τιποτα. Είμαι δεύτερος

Θεέ, δωσ’ μου λεφτά και άφησε με να αποδείξω ότι δεν θα χαλάσουν το χαρακτήρα μου.

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι φάσκω και αντιφάσκω. Είναι αλήθεια, αλλά δεν ισχύει

-Τι IQ έχεις; -Δεν έχω IQ, Cosmote έχω. #truestory

Μου χάλασε το PSP, θα κάψουμε τη Sony, μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι.

Περιοδικό για κατασκευές και μπάφους: Μαστουρέματα.»

Η Εκκλησία είναι η μόνη επιχείρηση που μένει ανοικτή στις αργίες που η ίδια επέβαλε. Crazy shit.

Παρατήρησα ότι έχω μια ελαφριά τριχόπτωση και ανακάλυψα το μόνο πράγμα που τη σταματάει πραγματικά, το πάτωμα

Ελεγα να κάνω ένα τουίτ με 88 χαρακτήρες, έκανα ένα με 87 χαρακτήρες. Κρατάω χαρακτήρα.

Είμαι κι εγώ κοσμικός. Έχω έναν φίλο, που είναι φίλος με τον Τσαλίκη. Κοσμικός τρίτου βαθμού. Τριτοκοσμικός.

Καταπνικτική θα ναι η ατμόσφαιρα απόψε στη λειτουργία στα Εξάρχεια. Οι πιστοί θα βαστάνε τους Φλεγόμενους Κάδους & θα ψάλλουν το Υπερμπάτσω

Μικρό μου πόνι, μικρό μου πόνι. RT @ThanosCon: Και τώρα ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει…

Θα γράψω κι εγώ σίριαλ, ένα δραματικό για τον λατρεμένο παλιό μου υπολογιστή, που κατέληξε σε κάποια χωματερή. Θα το ονομάσω «Το Πισί».

Είναι τυχαίο που, στη λέξη «ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ», αν ενώσεις το Λ και το Ι βγαίνει η λέξη «ΠΟΝΤΙΚΟΙ»;

Στο skype σφάζουν αρνιά, στο dropbox μου κριάρια, κι ούτε μια κάλτσα καθαρή, δεν βρίσκω στα συρτάρια. #savvatiatiko_dimodes

Όταν το σύμπαν θέλει κάτι παρα πολύ, όλα συνομωτουν εναντίον σου

Σεκιουριτάς στην είσοδο εταιρείας:
-Το όνομά σας;
-Τσεκούρας.
-Το μικρό σας;
-Σπίτι με τη μητέρα του. (Πάντα ήθελα να το κάνω αυτό)

Αυτό το «για την εμπειρία» είναι η πάγια δικαιολογία για τις ηλίθιες αποφάσεις. «Γιατί πήδηξες στο λάκκο με τα πιράνχας; Για την εμπειρία.»

Η ζωή της Χιονάτης μέχρι να γνωρίσει το πριγκιπόπουλο ήταν πολύ βαρετή. Όλη μέρα μαμ, κακά και νάνοι.

The last good thing written in C was Franz Schubert’s Symphony No. 9. #lol #flame

Ευτυχώς που η Apple δεν φτιάχνει αυτοκίνητα. Με αυτή τη μανία τους ενάντια στο flash δεν θα ξέραμε πότε στρίβουμε.

Αν στο Master Chef δεν μπορείς να βρεις που είναι τα αυγά είναι πρόβλημα. Απο αυτό βγαίνει η έκφραση «έχεις χάσει τ’αυγά και τα πας χάλια».

Όταν έχεις εξετάσεις στη σχολή των σεφ πρέπει οπωσδήποτε να ξέρεις απ’έξω τις σάλτσες. Γιατί είναι σως.

Αν σου κλέψουν το iPad, τότε λέγεται iHad.

Προθυμία (προ+θυμός): Αυτό που νιώθεις πριν εξοργιστείς με την αγγαρεία που ο ίδιος προσφέρθηκες να κάνεις. #mydictionary

η Γενιά του Πολυτεχνείου πάντα θα έχει περισσότερα προσόντα απ’ την υπόλοιπη πλέμπα. έχει κάνει δικτατορικό

Έχετε προσέξει πως σχεδόν όλα τα κομμάτια της βασιλόπιτας μπορούν να συνταχθούν & με το «γαμώ το…» μπρωστά; #xristopanagies #gamostauridia

Οι γιατροί που παίρνουν φακελάκι να οργανώσουν μη κυβερνητική, ανεξάρτητη οργάνωση: «Γιατροί του δώσμου».

Σε γνωστή μου ευχήθηκαν «Να τρως λιγότερο και να τον τρως περισσότερο». Σίγουρα τετριμμένο δεν το λες.

Δεν περιμένω τίποτα, δεν μου λείπει τίποτα, είμαι αμοιβάδα

Αυτό που ξυπνας και φτιάχνεις καφέ χωρίς να έχεις πιει καφε είναι πολυ βάρβαρο… 😉

Σωματείου Καλοφαγαδων: Me Eating @Ta_zGa: Σωματειου Κρεοπωλων: meating “@ttsecogreco: Συνάντηση ρινοπλαστικών χειρουργών: Μύτινγκ

Στον κατάλογο με τα είδη υπό εξαφάνιση, ας βάλει κάποιος και τον μονοκόμματο ύπνο

Κάποιες φορές, το πολιτικώς ορθό μου, το βάζω να κάτσει κάτω να ξεκουραστεί

Αλεξίχρονο. Αυτές θα ήταν πατέντες φίλε

Το αγέρωχο, με πόσα ωχ το γράφεις;

Το συνώνυμο του ορθάδικα είναι το καρέκless.

Τελικά μόνο οι ζυγοί δεν πιστεύουν στα ζώδια.”

E-shop μόνο για μπαταρίες, e-lithio.

Είναι δυνατόν να φοβάστε μη σας ματιάσουν; πού ζούμε; Ο μάγος της φυλής το λύνει στο πι και φι

Το ωραιότερο πλάζμα του κόζμου

Πάντα ήθελα να μπω στο δρόμο του Θεού αλλά φοβόμουν μη με πατήσει.

Τουρίστας στο Βόρειο Πόλο: Τουρτουρίστας.

Νοσοκομείο με ρόδες: Τροχόσπιταλ.

Ο μικρός κουνάει τα χέρια του σα ράπερ. Γι αυτό άλλωστε τον φωνάζω «γιο»

Πολιορκούσαν την Πηνελόπη για να της κάνουν αέρα: ανεμνηστήρες.

«She spills them, I care» Μετάφραση εξ’ ακοής της φράσης «Ταχίνι με μέλι».

Οι Κινέζοι κάνουν ρεβεγιόν, ρεβεγίν ή ρεβεγιάνγκ? #asxetweet

– Πώς σε λένε?
– Νάρα
– Νάρα? Από πού?
– Απο το Big Brother
:p

Τι είναι αυτό που ζει Στη θάλασσα και λέει βλακείες;ΤΟ Σαχλαμάρι!

Θέλω μια ενυδατική για τους φαύλους κύκλους.

Χωρίς λόγο κι αιτία φτιάχνουμε λόγο κι αιτία

Έπαψα να σκέφτομαι όταν έπαψαν να με σκέφτονται…

Μου έπεσε ένα βιβλίο στο κεφάλι. απέκτησα bookmark.

Ενα κτηριο που ειναι στα μπετά, δεν θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι σε beta version;

Αν ο Λευτέρης Πανταζής είναι Λε-Πα, η Πίτσα Παπαδοπούλου τι έπρεπε να είναι??? #apories #80s #xmmm #lepa

Είμαι 100% σίγουρος ότι στην Ιατρική υπάρχει μάθημα «ιερογλυφικά συνταγών»&στη φαρμακευτική μάθημα αποκωδικοποίησής τους!!! #docs #decoding

Παιχνίδι με φανατικούς Linuxάδες που καταστρέφουν συστήματα με Windows και MacOS: Angry Nerds

Ρεάλ Αρχι-Μαδρίτης #namemashup

Χριστός: Πέτρο έλα να σου πω.
Πέτρος: Τι είναι Δάσκαλε;
Χριστός: x=y²
Πέτρος: Τι είναι αυτό Δάσκαλε;;;
Χριστός: Παραβολή.

Ίδρυμα για μαθηματικούς: «κάνε μια f(x)».

Όπου κι αν πάω, ο Νταλάρας με πληγώνει.

LoL! «My brain has 2 sides: left & right. Left has nothing right… and right has nothing left! Jean Alain Boumζονκ» #FightClub

Εγώ πάλι εντελώς Ζουραρικά, θα ευχηθώ παιδεία σε όλους.

Φαντάσου να είχε κόρη ο Calvin Klein και να Παντρευόταν το γιο του Klaus Meine. «Mrs Klein – Meine». Άντε μετά να κατέβαινε Θεσσαλονίκη.

-Ρε, δεν ξέρω τι να ντυθώ τις απόκριες. -Βάλε ένα πανί στο κούτελο και είσαι έτοιμος. -Και τι θα ‘χω ντυθεί; -Πανίβλακας.

Η καλή/κακή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται, γιαυτό και εγώ ξυπνάω μεσημέρι για να μην φαίνεται και να έχει σασπένς και αγωνία.

Ένα ποτό ήπια και έγινα άλλος άνθρωπος. Και αυτός ο άλλος άνθρωπος ήπιε όλο το μπαρ

Υπέρ του διαχωρισμού εκκλησίας-βασιλόπιτας. Υπέρ της πολιτικής βασιλόπιτας. Όχι στο πρώτο κομμάτι για τον Χριστό.

μια φράση που μου αρέσει: » Ο έξυπνος παραδέχεται, ο πονηρός δικαιολογείται, ο ηλίθιος επιμένει»

Μπορεί ο Θεός να έφτιαξε τη ζέστη, αλλά ο Άνθρωπος έφτιαξε το aircondition #parta

ο χειμωνας φετος θα κρατησει 2 ημερες

Με τα φεγγάρια δεν έχω πρόβλημα. Με τα παγκάρια έχω.

Τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στην Ελλάδα τις έχουν ο Δεληκατέσεν και η Ανθή Φύτα.

Όταν μεθάω μιλάω πολύ. Η σιωπή δεν είναι χρυσός. Είναι αμέθυστος.

Μονάδα μέτρησης των διακοπών είναι το κιλό.

Τα μόνα υποκοριστικά που σέβομαι είναι τα τασάκια.

Το πλαίσιο στο οποίο κινείσαι είναι η κορνίζα σου.

Άμα σε θέλω δε σημαίνει και πολύ.

Το φέισμπουκ θέλει να γίνει τουίτερ. Τώρα λέει unfriend. Να κάνει και unchat. Και unfan page. Να πάρουμε μια unάσα.

Κατηγορίες:θέματα