Αρχική > θέματα > Σκέψεις και αφορισμοί για το twitter #2

Σκέψεις και αφορισμοί για το twitter #2

20/01/2011

Με το twitter παίρνει άλλη σημασία η έκφραση «ασχολείται με το πουλί του όλη μέρα».

Τη μεγάλη παρασκευή θα επιτρέπονται τα #ff ή είναι σαν το σεξ;

Το τουίτερ είναι κλίκα. Το τουίτερ είναι το big brother των χίπστερ

-όλη την ώρα μηνύματα στέλνεις. -δεν είναι μηνύματα ρε πατερα. Τουίτερ είναι. -Τι είναι αυτο; -να, μαζευομαστε στο Ίντερνετ & λέμε μαλακίες

τα τουίτς μου θα γίνουν RT μετά θάνατον.

Καμιά φορά το twitter μοιάζει με ακάλυπτο παλιάς μεγάλης πολυκατοικίας.Στήνεις αυτί και το απολαμβάνεις.

στην ερώτηση «έχεις twitter;» έλαβα την απάντηση «όχι, έχω μόνο εκτυπωτή». #nocomment

ωραιο το τουητερ, μαθαινεις ολα τα νεα που δε σε ενδιαφερουν καθολου

Οταν μου κανουν ριτουιτ χωρις να με κανουν φολο νιωθω σαν να μου αφηνουν 20€ στο κομοδινο μετα απο μια νυχτα ολο παθος

«Ανακοίνωσε σε 1.048 facebook «φίλους» ότι αυτοκτονεί και κανείς δεν έτρεξε να τη σώσει». στο twitter τουλάχιστον θα έπαιρνε ένα σκασμό #ff

Δεν είναι μακριά η μέρα που θα δούμε tabloid άρθρο με τίτλο: «Ζευγάρι στο τουίτερ, ζευγάρι και στη ζωή»

«Καταδικάζεστε σε απαγόρευση ριτουιτ για 3 μήνες» RT@epikairo Κλήτευση λογαριασμών χρηστών στο Τwitter #Wikileaks http://bit.ly/eSfnHG

Quote: Twitter = I need to pee. Facebook = I peed! Foursquare = I’m peeing here. Quora = Why am I peeing?   LinkedIn = I pee well.      

ως πότε παλλικάρια να ζούμε στα ταιμλάνια?

αφου οι Αυτιάς/Τσιρώνης μοιράζουν 30 αρνιά στην TV, κάποιος στο Twitter να μοιράσει μερικά πουλερικά; Στο Fb προσφορά μάλλον καθρέφτες

Το προηγούμενο τουιτ ήταν επίτηδες στα εγγλεζικα για να φαίνεται πιο σοφό απ’οτι ήδη είναι

Νταξ´ αν είχα εγώ Twitter στο πανεπιστήμιο, δεν θα είχα πάρει ποτέ πτυχίο

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερα Retweet παρά 40 mention με φόβο για Delete.

Μισό να πηδηξουμε όλοι πρώτα ρε φίλε RT @La_Cookaracha Να σταματησει αυτη η εκπορνευση ιδεων για λιγους φολοερς. Να κλεισει το τουητερ αμεσα

@XrysoMou Αν και φύσει αντικοινωνική, χαίρομαι που με ακολουθείτε όλο και περισσότεροι. Νιώθω σαν πρέσβειρα καλής θελήσεως του Twitter.

Αν με κάνεις unfollow να ξέρεις πως δε πρόκειται να σου ξαναστείλω DM ποτέ. Ντάξει;

Είσαι σε ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα. Αριστερά βλέπεις 1000 facebook friends και δεξιά, 3 twitter followers. Στρίβεις αριστερά. Εύκολα

Η πρώτη ύλη του fb και του twitter είναι τα ίδια ανθρώπινα συντρίμμια γι αυτό σταματήστε να κομπάζετε. Είναι πολύ fb attitude ξέρετε

Και οχι αγαπητό τουιτερ, «Ι’m not wondering who this is»- ΄βασικά, στ’αρχίδια μου.  Εμείς παιδάκι μου στα νιάτα μας ένα τουίτερ είχαμε και αυτό δεν είχε notification για τα DM

μαλάκα μου, έψαχνα το κουμπί για να κάνω RT σε στάτους του φέισμπουκ

μαλάκα μέσα σε 9″ απάντησες; Έκθεση με 140 χαρακτήρες γράφεις!

Και οχι αγαπητό τουιτερ, «Ι’m not wondering who this is»- ΄βασικά, στ’αρχίδια μου.
Εμείς παιδάκι μου στα νιάτα μας ένα τουίτερ είχαμε και αυτό δεν είχε notification για τα DM

Μ’αρέσει που μιλάμε για το #newtwitter σαν να είναι η περίοδος. «Εσένα σου ήρθε;», «όχι, ακόμα περιμένω», «α, εμένα μου’ρθε και ησύχασα».

Όσοι χτυπάμε γερμανικό νούμερο εδώ μέσα να αιτηθούμε τριήμερη άδεια

ωραίο το touiteur.. Σου δίνει την επιλογή να μπλοκάpεις τον εαυτό σου.. Αρκετά πια με τον μαλάκα….#EnoughIsEnough

Τα κλειδωμένα προφίλ είναι σαν τις σακούλες του Βερόπουλου,μόνο για σκουπίδια.

Αν φτιαχτεί ποτέ πειρατικός σταθμός του Twitter θα εκπέμπει μόνο στα DM, ποτέ στα FM.

Help fight digital piracy. Don’t retweet.

ποιός γύφτος μ έκανε ανφόλοου κ μου χαλασε το στρογγυλό μου αριθμό χριστουγεννιάτικα; ΚΤΗΝΗ.

Κατακαημένο twitter, έπρεπε να σε πιάσουν οι έλληνες στα χέρια σου για γίνεις chatroom #fail_use

Δεν retweet τίποτα απο όσα γράφεις, αλλα θα υπερασπιστώ μεχρι unfollow το δικαίωμα σου να τα tweet. #adikoumai_gamwto

ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΌ ΠΟΥ ΕΠΙΤΑΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΟΥΜΕ ΠΈΣΙΜΟ ΣΤΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ ΕΔΟ ΣΤΟ ΤΟΥΙΤΕΡ ΑΦΉΣΤΕ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΕΛΕΎΘΕΡΟ ΝΑ ΚΑΜΑΚΩΣΕΙ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

Κατηγορίες:θέματα