Αρχική > θέματα > Στοχαστές – η σοφία του πλήθους #1

Στοχαστές – η σοφία του πλήθους #1

20/01/2011

Τελικά ο γέροντας Παϊσιος είναι ο Τσακ Νόρις της ορθοδοξίας

Κάποτε, την 25η Μαρτίου θα γιορτάζουμε την επανάσταση εναντίων των τουρκικών σίριαλ

Αξίωμα. Ο,τι ώρα και να βγουν τα σκουπιδιάρικα, πάντα κάποιος θα βρεθεί να πει ¨Μα καλά τέτοια ώρα βγήκαν να μαζέψουν τα σκουπίδια;¨

Κάποτε όταν ένας άνθρωπος έλεγε το-βιβλίο-μου εννοούσε το βιβλίο που διαβάζει. Τώρα εννοεί το βιβλίο που γράφει. Δεν σκέφτεται και γράφει

Σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, τα έλατα κάθε Χριστούγεννα αποκεφαλίζουν τους ανθρώπους και στολίζουν τα πτώματά τους με κουκουνάρια.

Επιμένω πως ένα καμπαναριό εκκλησίας με αλεξικέραυνο στην κορυφή δείχνει έλλειψη αυτοπεποίθησης.

Αν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος, δε θα έδινε δέκα εντολές.θα έκανε δέκα προτάσεις για συζήτηση. #ou_re

Η Νορβηγία απαγόρευσε τις γούνες. Στην Ελλάδα, θα βάλουν μάλλον γουνόσημο http://j.mp/gFCc3P

Αυτό το φως που λούζει την Αθήνα τώρα κάνει τα προβλήματα σου τόσα μικρά και ρίχνει μια τεράστια κλωτσιά στον κώλο της μιζέριας μας

Όλοι αυτοί που γράφουν διαρκώς πόσο φανταστικά περνούν, μάλλον δεν έχουν μεγάλη φαντασία.

Διάβασα λίγο Βέλτσο. Ζαλίστηκα. Σα να λύνω Sudoku στο δύσκολο

Το διάβασμα σχολίων αναγνωστών σε άρθρα αθλητικών σάιτ βλάπτει το IQ και σπαταλάει το χρόνο σας. Μην το αρχίσετε.

Κανεις δεν πινει στην υγεια μου πλεον. Ολοι πινουν εξαιτιας μου

Όταν κοιμάται άνθρωπος στον καναπέ μου νοιώθω να λιώνω από αγάπη

Αν έχεις πάθος με τον αθλητισμό, οι πρώτες φορές που παίζεις μπάλα με το γιο σου είναι αξέχαστε

Μερικοι δε τρελαινονται ποτε, τι τρομακτικα απαισια η ζωή που ζουν;

To star στις ειδήσεις στη νοηματική γλώσσα δεν παίζει showbiz. Αυτό δεν είναι ρατσιστικό?

Αυτή η αλήθεια που είναι πάντα κάπου στη μέση, να κάνει λίγο στην άκρη

Οι χειρότεροι κλέφτες είναι αυτοί που σου κλέβουν το χρόνο. Goehthe

μετά από μια κουραστική μέρα ήρθε η ώρα να γεμίσω τη μπανιέρα και να παίξω με το παπάκι μου
να πιω ένα ουίσκυ και να καπνίσω το πούρο μου ήθελα να πω

Τεσσερα πράγματα είναι περισσότερα από όσα νομίζουμε.Τα χρόνια μας,τα χρέη μας,τα σφάλματα μας και οι εχθροί μας….

ξεκινήσαμε να μιλαμε για αδιέξοδες σχέσεις και καταλήξαμε στο να διαφωνουμε για την υπεροχη του Μασούτη υπέρ του Carrefour

Σημερα εσπασα τα πλακακια στα 2 μπανια με μια βαριοπουλα. Τεραστια εμπειρια…Τι μεγαλη ευχαριστηση σου δινουν κατι τετοια πραγματα. LOL

πότε θα ‘ρθει εκείνη η μέρα που θα την πατήσουμε όλοι μ’ αυτό το «πατώντας «εγκατάσταση» αποδέχεστε όλους τους όρους»

Οταν είμαι λίγο μεθυσμένη είμαι καλύτερος άνθρωπος

αυτό που γράφετε όλοι στα ελληνικά, πόσο ρατσιστικό

Υπάρχουν εκεί έξω άνθρωποι που κάνουν σεξ και δεν είναι αρκετά μεγάλοι ώστε να θυμούνται τη δραχμή

Στην επόμενη μετενσάρκωσή μου θα ήθελα να είμαι μουσική. Έτσι θα αποκτούσα και τη δύναμη να ταξιδεύω στο χρόνο.

Περπατήσαμε στο φεγγάρι, κατασκευάσαμε ατομική βόμβα, μια συσκευασία να προστατεύει τα αβγά από το σούπερ μάρκετ να μην σπάνε δεν φτιάξαμε

«Μπορεί να φτιάξει κανείς εύκολα ψαρόσουπα από ενα ενυδρείο, όχι όμως ενυδρείο από μια ψαρόσουπα.» Λεχ Βαλέσα από το Βήμα

«Ηθοποιός σημαίνει φως.» Γι αυτό η Ελλάδα έχει τόση ηλιοφάνεια. Γιατί είναι όλοι ηθοποιοί.

Να φανταστω ότι όλοι εσείς που τώρα λυσσατε με τα noodles, όταν η μάνα σας σας έφτιαχνε φιδέ δεν τον τρωγατε. Ψωναρες

Δεν με νοιάζει τιποτα, δεν Φοβάμαι τιποτα. Είμαι δεύτερος

Λίγα πράγματα σ’αυτή τη ζωή είναι πιο διασκεδαστικά απ’το να διαβάζεις βιογραφικά και personal statement letters.

Είμαι στιγμές που μου έρχεται να πιάσω τη ζωή απο τα μαλλιά. Μετα ρίχνω λίγο νερό στο πρόσωπο μου, παίρνω ένα ντεπόν και μου περνάει

Θελω να γνωρισω εναν απ’αυτούς που τηλεφωνουν αργα το βραδυ σε αθλητικες εκπομπες. Ειμαι σιγουρη οτι οι μισοι μενουν με τη μανα τους

όταν σε διένεξη χρησιμοποιήσεις τη φράση «δεν είναι το ίδιο» δεν έχεις ιδέα γιατί και ποιό δεν είναι το ίδιο.

Δεν γίνεται να είσαι και δημοφιλής και σημαντικός. Εκτός αν λέγεσαι Beatles
Κανονικά η δημοφιλία θα έπρεπε να λέγεται δημολαγνεία
Δημολαγνεία = η αρρωστημένη ανάγκη του να έχεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αποδοχή από την κοινωνία
Σαφάρι για να αποκτήσεις όσο πιο πολλούς friends/followers. Φουσκώνεις σαν το παγώνι, είσαι δημοφιλής
Κι ας ξέρεις ότι οι friends/followers είναι «αγορασμένοι». Σημασία έχει να φαίνεσαι δημοφιλής, το πως δεν παίζει ρόλο
Η ανάγκη του ανθρώπου για αποδοχή: ένα λειτουργικό bug που δεν θα διορθωθεί με καμία αναβάθμιση

Κατηγορίες:θέματα