Αρχική > θέματα > Στοχαστές – η σοφία του πλήθους #2 (04/2011)

Στοχαστές – η σοφία του πλήθους #2 (04/2011)

10/04/2011

Οι παρανομοι μεταναστες ηταν παντα προβλημα στις ΗΠΑ. Ρωτηστε οποιον Ινδιανο θελετε.

Στ’ αρχίδια μου το πόσα λεφτά εχω στην τσέπη, το πόσους ανθρώπους εχω δίπλα μου όταν δεν τα έχω με νοιάζει

You: «Why me?» The Universe: «And you are…?»

Το μόνο σίγουρο είναι το δωδεκάρι από την κύπρο. #oscars #dogtooth

Μαμά θα φύγω από το σπίτι. Αλλά ο δρόμος προς την αυτονομία είναι στρωμένος με τάπερ

Δεν πιστεύω στις θεωρίες συνομωσιας, γιατί θεωρώ ότι κάτι άλλο κρύβεται απο πίσω τους

Η κοινωνική δικτύωση είναι η λίθινη εποχή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Το και καλά είναι εχθρός του καλύτερου. Το και γαμώ είναι εχθρός του γαμώ.

τα παιδιά στο δημοτικό σχολείο απέναντι χοροπηδάνε λες και δεν έχουμε 13,6% δημοσιονομικό έλλειμμα. πλήρης αναισθησία

Για να αλλάξει ο κόσμος, πρέπει πρώτα να ιδρώσει πολύ ή να χεστεί

Έχω αυτο που φοβούνται οι γριές μη τους κλέψω την τσάντα όταν περνάω απο δίπλα τους

Μακάρι να δουν οι εξωγήινοι τους χαρταετους, να νομίζουν ότι είναι σήματα κίνδυνου και να έρθουν να μας σώσου

Το πρόβλημα σε αυτόν τον κόσμο είναι ότι όλοι παίρνουμε πολύ σοβαρά τον εαυτό μας και καθόλου σοβαρά τον κόσμο.

Από τότε που βγήκε το «συγγνώμη αλλά» χάθηκε το συγγνώμη σκέτο

Χιπστερ είναι αυτο που την μια μέρα αποθεώνει αυτούς που κάνουν γκράφιτι, και την άλλη αυτούς που τα καθαρίζουν

Μου λέει ο πατέρας μου «η μάνα σου θα πάρει λαγάνα με λιαστή ντομάτα,όλα πούστικα τα έχουν κάνει»

Μου κόπηκε το ίντερνετ για 2 ώρες και πρόλαβα να κάνω όλες τις δουλειές που δεν έκανα όλη τη βδομάδα

Υπαρχουν 3 ειδη ανθρωπων: Αυτοι που λενε βαμβακι, αυτοι που λενε μπαμπακι και αυτοι που λενε βαμπακι.

Ξύπνησα και σήμερα. Κάθε μέρα η ίδια ιστορία.

Καλημέρα είναι. Τον λόγο δεν εχω προσδιορίσει ακομα.

Σύμφωνα με τις Γραφές, είμαστε ο αρχαιότερος λαός. Το λένε σαφώς: Εν αρχή ην το χάος

Υποψιάζομαι ότι στην Ελλάδα αυτοί που γράφουν ποίηση είναι περισσότεροι από αυτούς που διαβάζουν

τα παπούτσια για δρομείς της nike/adidas/puma τα αγοράζουν συνήθως αυτοί που δεν τρέχουν, για να πάνε για καφέ

Ένα προσόν που σου προτείνω να καλλιεργήσεις: ικανότητα για γρήγορο ξεσκαρτάρισμα

2.000 χρόνια μετά, η απέναντι πολυκατοικία θα ανήκει στα αρχαία της Αθήνας. τι ντροπή

Στην Παλαιά Διαθήκη ο περιούσιος λαός ήταν οι Εβραίοι,εμείς την προσβάλαμε και στη Νέα Διαθήκη τον κόσμο τον κληρονομούν οι Έλληνες #Am_pws

Αν το καλοσκεφτείς, είναι παράξενο που η ασάφεια δεν συμπεριλαμβάνεται στα 7 θανάσιμα αμαρτήματα. Πιο κακή είναι η λαιμαργία, π.χ.;

Το καλό με την κρίση είναι ότι κάθε μέρα γίνεται κι ένα συνέδριο για το πως θα την αντιμετωπίσουμε. Αυτό μάλλον εννοούσαν «ανάπτυξη»

παρατηρώ πως αυτη τη στιγμή υπαρχουν 2 είδη ελλήνων. αυτοι που εχουν πεσει στην καταθλιψη κι αυτοί που τους εχουν γραψει στα @@ τους

Αυτή η μηνιαία αυταπάτη, ότι ο μήνας που μπαίνει θα είναι καλύτερος από τον προηγούμενο, μάλλον μας κρατάει ζωντανούς. Καλό μήνα, λοιπόν.

Στις μεγαλες σχεσεις λειπει η αγαπη. Στις μεγαλες αγαπες λειπει η σχεση.

Οι εραστές και οι πολιτικοί μπορούν να διαφημίζουν τα έργα τους όταν ολοκληρώνονται, όχι όταν σχεδιάζονται.

» ‘Η είμαι ερωτευμένη και δυστυχώ με τρόπο αστείο ή είμαι λογική και πλήτω θανάσιμα» Μαλβίνα

Λέω να σβήσω το account του twitter, για να με ανακαλύψουν μετά θάνατον.

Ο όρος χίπστερ είναι τόσο συγκεχυμένος, που υπό συνθήκες και ο αποχυμωτής μου χίπστερ είναι.

Στις πυραμίδες βλέπεις ένα τεχνικό θαύμα. Άλλος βλέπει χιλιάδες νεκρούς σκλάβους. Κι αυτό είναι η πολιτιστική κληρονομιά. Όχι οι πυραμίδες

Πρέπει να απαγορευτούν, με νόμο, τα θαυμαστικά στους τίτλους των ειδήσεων

Μέχρι να δούμε το Matrix πάντως, όλα πήγαιναν μια χαρά.

Θα είμαι ο μόνος που θα πεθάνει επειδή ξέχασε να φάει.

Όταν φτάσεις στο σημείο να πιστεύεις πως οτιδήποτε λες είναι έξυπνο, τότε σίγουρα λες βλακείες

Όταν κάτι σε τρώει μη το ξύνεις. Θα κάνει πληγή.

η μάνα μου πάντα μου έλεγε: δεν μπορείς να αλλάξεις τους άλλους…για να το καταφέρεις αυτό,πρέπει πρώτα να αλλάξεις εσύ απέναντί τους….

Έχω το ύφος του οπαδού που περιμένει τη λήξη και φοβάται για γκολ

Μη το παιζεις μαγκας. Ακομα και στο αστεριξ υπαρχει ιστορια που τελικα επεσε ο ουρανος στα κεφαλια τους.

Οι κοινοί μας φίλοι δεν είναι φίλοι μου.

Είναι όμορφο που στα αγγλικά μιλάς για πλοία χρησιμοποιώντας το «she». Όχι μόνο έχουν ψυχή, αλλά είναι και θηλυκά. Τα αγαπάς και τα σέβεσαι

Ναύτες που γαμ**σαμε, γίναν καπεταναίοι #quote_of_the_day (24.03.2011)

Όλα ξεκίνησαν όταν ο άβελ έσβησε τον κάιν από το φέισμπουκ

Ας μαντέψουμε τώρα όλοι, ποιος θα σταυρωθεί στο τέλος

Στο μέγκα μιλάνε όλοι σε πρώτο πληθυντικό. Πρέπει να είναι πολύ δεμένοι

Τι πουρό τι καγκουρό,τσέπες έχουν και τα δυο. #pagkosmia_mera_poihshs

Κατηγορίες:θέματα