Αρχική > θέματα > Γιορτές και κάλαντα #2

Γιορτές και κάλαντα #2

07/01/2012


ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

-Τι να κανω αντρα μου για να ομορφυνει κι αλλο το σπιτι για τα Χριστουγεννα; -Να πας στη μανα σου

Σε λίγες μέρες έχουμε τη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης κ όπως είπε κ οΧριστός ο έχων δύο χιτώνες να πάρει κ ένα 3ο να κινηθεί η αγορά

Εχει βαλει ο απεναντι και φωτακια που γραφουν «χρονια πολλα». Δεν εχω χειροτερο. Μου ρχεται να παω να αγορασω φωτακια να γραφουν «επισης»

Ο ιησούς γεννήθηκε 6 μέρες προ χριστού. Μαγκιά

Μετά τη σύλληψη του Εφραίμ, όλη η χώρα έχει Χριστούγεννα και ο ΣΚΑΪ Μεγάλη Παρασκευή.

Το ξέρω ότι ένα βιβλίο είναι το καλύτερο δώρο για τα γιορτές, αλλα πάρε μου ένα playstasion

ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

Συνεπείς στην παράδοση οι Αθηναίοι γιόρτασαν την Πρωτοχρονιά στα αυτοκίνητα.

Δεν μπορει, κάποια στιγμη στη συναυλια της Βιεννης θα ακουστει κινητο κ ένα «ελα ρε Βιεννη ειμαι θα σε παρω μετα»

νόμοι θερμοδυναμικής, διαφορικές εξισώσεις 9ου βαθμού για την μπίλια, ανάλυση κοινωνιολογικού μοτίβου του γκρουπιέρη. πάλι νίκησε η ρουλέτα

Που οι παληές καλές εποχές που τέτοια ώρα βάζαμε τους γονείς μας για ύπνο & στηνόμασταν για τα γυμνά μπαλέτα στην ασπρόμαυρη…

ΦΩΤΑ

Στον αγιασμό των υδάτων στα Θεοφάνεια που θα είναι &ο Αδωνις Γεωργιαδης, καθότι υπ.Ναυτιλιας, θα πηδηξουν στα νερά για τον αγκυλωτό σταυρό

Θελει λεει αρχιδια για να εισαι χειμερινος κολυμβητης. Μαλακιες. Εγω οσους εχω δει να βγαινουν απο το νερο δεν εχουν

ΒΟΥΤΗΞΕ ΚΑΙ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ

Στην Στυλίδα έχω την εντύπωση ότι ο Σταυρός κολύμπησε προς το μέρος του Γκλέτσου, για να μην έχει μπλεξίματα..

Φοβερό! Βούτηξε ο Γκλετσος στη Στυλιδα και έπιασε το σταυρό που έριξαν στα κυθηρα!

Ο Γκλέτσος σήμερα δεν θα βουτήξει.Θα περπατήσει πάνω στο νερό.

Τα παλιά καλά χρόνια ο Απόστολος ο Γκλέτσος θα είχε ρίξει δυο μπουκέτα στον τύπο που πρόλαβε τον σταυρό και θα έβγαινε νικητής στη στεριά.

Θα τον έπιανε άλλος το σταυρο αλλα την ώρα που πλησίαζε να τον ακουμπήσει του φώναξε ο Γκλετσος ότι θα του πάρει την άδεια μικροπωλητή

ΜΑΜΑΔΕΣ

Η μαμά μου ανήκει σε μία αίρεση που πιστεύουν πως αν μία χρονιά βάλουν δύο μπάλες του ίδιου χρώματος στο δέντρο,δε θα γεννηθεί ο Χριστούλης

Συνταγή»βασιλόπιτα της μαμάς»:Παίρνετε γάλα,αυγά,αλεύρι,ανακατεύετε,την ψήνετε,την καίτε,την πετάτε,παίρνετε τη μαμά σας κ σας φτιάχνει μία

– να σου βάλω και λίγους κουραμπιέδες; – μαμά, τσουρέκια. ***ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙ ΔΥΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΑ***

ΚΑΛΑΝΤΑ

παρασέρνουμε παιδάκια να έρθουν μέσα στην εταιρεία να μας πουν τα κάλαντα και τους παίρνουμε τα λεφτά

Εχω ενα γνωστο που δουλευει σε μια εταιρια που ο πεθερος του εχει ενα ξαδελφο που εχει δυο παιδακια και μεσολαβησε και μου τα ειπαν τσαμπα

Πρωί πρωί μου χτυπήσαν το κουδούνι να μου πουν τα κοινόχρηστα.

Tα κάλαντα έχουν 23% ΦΠΑ αν τα πεις όρθιος σε κεράσουν μελομακάρονο κ το φας επιτόπου, και 13% αν τα πεις κ πάρεις το μελομακάρονο σπίτι σου

Μου είπαν τα κάλαντα δυο κοριτσάκια. Το ένα είχε ύψος 1,70! Τους έδωσα 5 €. Για το νυφικό.

Πολιτικός είναι αυτός που προσφέρει χαρά στα παιδιά δίνοντας 10 ευρώ για τα κάλαντα και μετά παίρνει 800 ευρώ απ’τους γονείς τους ως εισφορά

Ο Πάριος μικρός είχε 2 ευρώ ελάχιστη κατανάλωση ανα 2 άτομα όταν έλεγε τα Κάλαντα

Βλέπω τα κάλαντα στο blog των εργαζομένων του Άλτερ. Στεναχωριέμαι που δεν έχουν δουλειά, αλλά δεν παλεύεται η κακογουστιά τους.

Από την τσέπη του πλήρωσε ο Παπαδήμος τα πιτσιρίκια που του είπαν τα κάλαντα στο Μέγαρο Μαξίμου. 100 δραχμές, κολλαριστές-κολλαριστές.

Θα άνοιγα στα κάλαντα αλλα φοβάμαι μην είναι ο διαχειριστής καμουφλαρισμένος να ζητήσει τα κοινόχρηστα. Είναι υπουλος. Οπότε δεν το ρισκάρω.

Τόσα λεφτά δίνουμε στα κάλαντα,ας δώσουμε κ κάτι στοΦοίβο να γράψει τπτ καλύτερο,γιατι μ τα νάρχοντες κ τα δεντρολιβανιά δν τραβάει το πράμα

Εμείς παιδάκι μου στην ηλικία σου δε χρειαζόταν να πούμε τα κάλαντα και τα Φώτα

Όπως το πάμε, θα μου ζητήσουν πίσω και τα λεφτά από τα κάλαντα που έβγαλα πριν 20 χρόνια.

ΦΛΟΥΡΙ

Στον Κορυδαλλό το φλουρί έπεσε στο διπλανό κελί από του εφραίμ, αλλά το αντάλλαξε.

Βρίζουμε τον Ιουδα για τα 30 αργυρια αλλά για το Χριστό που τόσα χρόνια παίρνει τα φλουρια δε μιλάει κανένας, αυτοί είστε

Θα βαζα φλουρί στη βασιλόπιτα, αλλα μετα δεν θα έχω να πάρω τσιγάρα

Τουλάχιστον φέτος έχω διπλές πιθανότητες να κερδίσω το φλουρί. Παίζω και στου φτωχού.

Φέτος στην κοπή της πίτας όποιος κερδίσει το φλουρί θα μείνει στην εταιρεία.

Όχι πες μου τι να το κάνει ο Χριστός το φλουρί

Φυλάξτε πάντως και κανένα ευρώ σε κέρμα,  για νάχουμε να το βάζουμε για φλουρί από του χρόνου

ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ

Κατέβασα επεισόδια σειρών που μου ελειπαν.Καμία 50αριά.Νοιώθω τόσο υποχρεωμένος απτο pirate bay που θέλω να τους στείλω 1 κουτί μελομακαρονα

Προσεχτε απ τα πολλα μελομακαρονα μη κανουν διπλες οι κοιλιες σας και γινετε σαν κουραμπιεδες

ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ

Αγόρι μου, πρέπει να σου πω κατι..O Αι Βασίλης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…

Η λίστα του Άη Βασίλη είναι συνδεδεμένη με το σύστημα Τειρεσίας;

Σε λίγο καιρό γιορτάζει ο Αγ. Βασίλης πολιούχος του The Mall κ προστάτης των Τζάμπο

Να πως ζητάει νερό ο Άη Βασίλης: H₂O – H₂O – H₂O.

Δε λεω οτι ο Αγιος Βασιλης ειναι μαλακας, αλλα φανταζεστε ποσο δυνατα πρεπει να μαστιγωνει τους ταρανδους για να τους κανει να ΠΕΤΑΞΟΥΝ?

Δεν καταργειται το δωρο χριστουγεννων. Απλα πλεον θα το φερνει ο Αη Βασιλης.

Κατηγορίες:θέματα