Αρχική > θέματα > Ερωτικά #5

Ερωτικά #5

07/01/2012

Άσχετο,μα πόσο μεγάλη αδικία οι ρώγες των γυναικώνε να γίνονται τούμπανες με το κρύο κμεις να θέλουμε φανουρόπιτα για να βρούμε το πράμα μας

Μας ζήτησε μια γκομενάρα αναπτήρα και της είπαμε ευχαριστώ.

-Πάρε μου μια πίπα. -Έλεος, μην είσαι τόσο κάφρος, γίνε λίγο πιο ρομαντικός. -Καλά, πάρε μου μια πίπα στη βροχή.

Θέλω τη γυναίκα με μεγάλη επιφάνεια εργασίας, να μπορώ να εκφραστώ.

Αμα ενας αντρας θυμαται το χρωμα των ματιων σου μετα το πρωτο ραντεβου σου τοτε να ξερεις οτι εχεις μικρα βυζια

Ο μόνος άντρας που ήθελε τις γυναίκες για το μυαλό τους ήταν ο Hannibal Lecter

Α επίσης ξέχασα να σας πω πως το πιο σίγουρο μέσο αντισύλληψης κ γενικά προστασίας στο σεξ είναι ο πονοκέφαλος

-Έλα μπαμπά. -Θα’ρθεις να φάμε; -Θα’ρθω με το Νίκο αλλά αργότερα γιατί θα κάνουμε πρώτα μια στάση. -Τι στάση; -Δεν ξέρω. Μάλλον πισωκολλητό.

Ακολουθεί τουί με τοποθέτηση προϊόντος : Βάλε το το αηφόουν στον κώλο σου ηλίθια

Πρέπει να μάθω ταγκό. Κωλαρες.

AΝΤΡΑΣ: Είσαι το κορίτσι των ονείρων μου, ομορφη, με χιούμορ.. ΓΥΝΑΙΚΑ: Να με πηδήξεις θες. ΑΝΤΡΑΣ: Και έξυπνη!

Σπίτι μόνη. Έξω χιονίζει. Το τζακι καιει. Κρατάει ενα κρασι, παει στο παράθυρο, θολωνει το τζαμι με το χνωτο της και ζωγραφιζει μια πουτσα

-Ξέρεις, είναι η πρώτη φορά που κάνω ντους μαζι με γυναίκα. -Ελα, μην κομπλάρεις, κανε ότι κανεις συνήθωΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ ΜΕ ΚΑΤΟΥΡΑΣ;

Βάζω στοίχημα πως η αρχική ιδέα δεν ήταν ν’ αγοράσεις μεγάλο κρεβάτι για να χωράει το λάπτοπ.

Κρυώνεις; Όχι, αλλά θα κατουρήσω καθιστός, μην το ψάχνω.

Ξέρεις ότι ήρθε η ώρα να βρεις γυναίκα όταν δοκιμάζεις και καινούριες στάσεις στη μαλακία.

δε λέω, πολυπολιτισμικότητα, όλοι οι άνθρωποι ίσοι, δικαιώματα, ειρήνη, κάτω τα σύνορα, αλλά όχι και Γιαπωνέζοι σε τσόντες

Βλέπει το άπειρο το 8 και του λέει »Καύλες ε?»

ε ρε γέλιο. Εκεί που το παίζαμε όλες γκόμενες, σκάει μύτη η δασκάλα δημοτικών χορών και κάνει tag καμιά 30αριά από εμάς καραγκούνες στα 12.

one night stand κάνεις και σου λέει ροχάλιζες. βάλε μας και χέρι που έχουμε ασιδέρωτα

Εσείς που μιλάτε συνέχεια για τον έρωτα, φασολάκια ξέρετε να καθαρίζετε;

Μερικές φορές ξεχνιέμαι και κοιτάω κώλους χωρίς να φοράω γυαλιά ηλίου

Θέλω έναν έρωτα από αυτούς που χαράζεις τα αρχικά σε παγκάκια.

Μια φορά είχα θέσει το δίλημμα σε μια κοπέλα » Το τσιγάρο η εγώ!! » Η απάντηση της ήταν – Πάω για τσιγάρα και έρχομαι… #anamniseis #epic

Weddings are funerals for blowjobs

Κορίτσα, να μη χορεύετε χασαποσέρβικο. Ανεβοκατεβαίνουσι τα βυζά δίχως αύριο. Είναι δάκτυλος ανδρών τούτος ο χορός. Απεταξάμην.

όταν φωνάζουν «καύλα είσαι» γυρνάω. ποτέ δεν ξέρεις

γιορταζει κι ένας πρώην, θέλω να του ευχηθώ υγεία, αγάπη και να βρει τη γκόμενά του με 3 γκόμενες στο κρεβάτι μερσί

Τρεμω στην ιδεα πως καποιος αυτη τη στιγμη καπου στην Ελλαδα την παιζει βλεποντας Τρεμη.

Αντρας στην γυναίκα πάνω στο σεξ: – Πες μου μωρό μου, είμαι ο πρώτος σου; Γυναίκα στον άντρα: – Μπορεί… Κάτι μου θυμίζει η φάτσα σου

βυζια,κωλος,αρχιδια,μπαλα.ναι κυριοι,εχετε εμμονη με τα στρογγυλα πραγματα.

τα προβληματα στις σχεσεις ξεκινησαν οταν οι γυναικες εγιναν πουτανες στο σαλονι και κυριες στο κρεβάτι.

Πάρτε καμία πιπα μαλακισμενες ,έχουν σταματήσει να χαμογελανε οι άντρες

Παιδακι:Αγιε μου Βασίλης φέτος τα Χριστούγεννα θέλω να μου φέρεις ένα αδελφάκι.. Αγιος Βασιλης: Στειλε μου την μανα σου! #allou #kapoutoda

τα προβληματα στις σχεσεις ξεκινησαν οταν οι γυναικες εγιναν πουτανες στο σαλονι και κυριες στο κρεβάτι.

Αυτό που λένε ότι το προφυλακτικό σώζει ζωές; Καθαρά μύθος, ξέρω κάποιον που φόραγε πάντα προφυλακτικό και τελικά τον χτύπησε λεωφορείο.

Οι πίθηκοι λέει είναι μονογαμικοί και δεν αλλάζουν ταίρι, νταξ κ γω αν είχα τέτοια φάτσα και έβρισκα γκόμενα, σιγά μην την άφηνα

Την έπεσα χτες, κοιτάω κοιτάω πάω συστήνομαι λέω είσαι πολύ σέξυ. Και μου απάντησε ναι.

οποιοσδήποτε άντρας, με το που θα πιάσει εργαλεία, γίνεται αυτόματα 70% πιο σέξυ.

Κατηγορίες:θέματα